Star Ancestor - kosmiczna opera rodem z Francji
Francuskie studio developerskie Obraz Studio powiadomiło dziś, iż pracuje nad ambitną grą zatytułowaną Star Ancestor, określaną mianem: kosmiczna opera ze sporą ilością dynamicznej walki i rozbudowanym wątkiem fabularnym, o dużej dawce „przeżyć emocjonalnych”, zrealizowana w nowoczesnej grafice 3D – uff :)
Francuskie studio developerskie Obraz Studio powiadomiło dziś, iż pracuje nad ambitną grą zatytułowaną Star Ancestor, określaną mianem: kosmiczna opera ze sporą ilością dynamicznej walki i rozbudowanym wątkiem fabularnym, o dużej dawce „przeżyć emocjonalnych”, zrealizowana w nowoczesnej grafice 3D – uff :)
Rzecz toczy się w XXIII wieku, po tym jak ludzkość skolonizowała System Słoneczny i znalazła w przestrzeni kosmicznej szczelinę, która otworzyła drogę do nowego, nieznanego systemu gwiezdnego. Ekspedycja naukowa, którą wysłano by zbadała nowe obszary została znienacka zaatakowana przez obcych, zamieszkujących ów system. Rozgorzała wojna pomiędzy dwoma innymi światami. Pokojowo nastawieni ludzie zmuszeni zostali do krwawej walki, której celem pokonanie wrogich nacji, poznanie ich technologii i planet które zamieszkują .
Gracz staje się kapitanem Demetrio, dowódcą elitarnych ziemskich jednostek bojowych. Fabuła gry rzuca nas w samo centrum tych dramatycznych wydarzeń. Powoli odkrywamy tajemnice związane z przeszłością nowego systemu i motywami postępowania jego mieszkańców. Nasza zadanie w tej produkcji polegać będzie na uczestniczeniu w kolejnych misjach i dowodzeniu ziemskimi oddziałami w walce (menu rozkazów, m.in. „za mną” czy „osłaniaj mnie”). Zadania są bardzo różnorodne - uczestniczymy m.in. w misjach ratunkowych, zwiadowczych oraz regularnych bitwach, których celem jest utrzymanie określonych pozycji. Na podstawie opublikowanych informacji wydaje się, iż będzie to coś podobnego do Breed tylko w większej skali i z dużo bardziej rozbudowaną fabułą.
Do naszej dyspozycji oddana zostanie cała gama broni i pojazdów zdolnych do poruszania się zarówno na lądzie, w wodzie jak i w powietrzu. Akcja gry rozgrywa się w całkowicie trójwymiarowym środowisku, a jej przebieg obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Twórcy nie szczędzą starań by pozytywnie zaskoczyć graczy. Nasze misje toczą się w bardzo różnorodnych, niezwykle egzotycznych miejscach, a niektóre scenerie zajmują obszar około 25 kilometrów kwadratowych. Wszystko stworzono przy pomocy specjalnego silnika OZOS (ObraZ Operating System). Elementem urozmaicającym poszczególne zadania będą liczne przerywniki filmowe.
Zapowiada się bardzo „przyjemnie”, niestety nie podano jeszcze przewidywanej daty wydania. Zapraszam na oficjalną stronę gry.