autor: Maciej Myrcha
S.T.A.L.K.E.R. - demo miesiąc przed premierą
Rosyjski serwis Dirty.ru zamieścił na swoich stronach wywiad z twórcami S.T.A.L.K.E.R.: Shadow Of Chernobyl. Najbardziej interesujące dla graczy są dwie informacje: po pierwsze, nawet jeśli gra będzie gotowa w grudniu, to THQ nie wyda jej m.in. z powodu premiery Half-Life 2, po drugie demo STALKER ukaże się miesiąc przed jej wydaniem.
Rosyjski serwis Dirty.ru zamieścił na swoich stronach wywiad z twórcami S.T.A.L.K.E.R.: Shadow Of Chernobyl . Najbardziej interesujące dla graczy są dwie informacje: po pierwsze, nawet jeśli gra będzie gotowa w grudniu, to THQ nie wyda jej m.in. z powodu premiery Half-Life 2 , po drugie demo STALKER ukaże się miesiąc przed jej wydaniem.
Wracając do wspomnianej daty wydania, STALKER zostanie przesłany do THQ na początku marca przyszłego roku. Po dodatkowych testach i przygotowaniu gry do tłoczenia możemy więc spodziewać się jej w maju 2005. Z dalszej części wywiadu można się m.in. dowiedzieć o wymaganiach sprzętowych gry (dobra wiadomość - jeśli możecie na swoim komputerze grać w Dooma 3 to i ze STALKERem nie powinno być problemu, jeśli nie możecie, to jest zła wiadomość - nie pogracie albo trzeba dokupić mocniejszy sprzęt). W grze znajdziemy bardzo dużo elementów obecnych w cRPG - system umiejętności, zadania, handel czy ulepszanie uzbrojenia i opancerzenia.
Z informacji „okołogrowych” - firma nVidia wykorzysta mechanizm renderowania zastosowany w grze do stworzenia filmów demonstrujących możliwości swoich chipów graficznych.