Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość Pliki do gier 9 marca 2022, 13:46

autor: Adrian Werner

STALKER: Choice of Destiny - nowa wersja fanowskiej gry na silniku Zewu Prypeci

Ukazała się nowa wersja Choice of Destiny, czyli samodzielnej, darmowej gry z nową kampanią fabularną, zbudowanej na silniku STALKER: Call of Pripyat.

Fanowski zespół SZM Team wypuścił nową wersję Choice of Destiny, czyli samodzielnego moda zbudowanego na fundamentach STALKER: Call of Pripyat.

Status samodzielnego moda oznacza, że jest to w praktyce darmowa gra (podobnie jak np. kultowe S.T.A.L.K.E.R. Anomaly), gdyż do zabawy nie jest wymagane posiadanie Zewu Prypeci.

  1. Choice of Destiny – pobierz mod z naszego FTP (autorzy dali nam pozwolenie na mirrora)
  2. Choice of Destiny – oficjalna strona projektu

Choice of Destiny – najważniejsze informacje

Co takiego oferuje modyfikacja Choice of Destiny?

  1. Mod dostarcza nową kampanię fabularną. W przeciwieństwie do większości modyfikacji do tej serii, scenariusz zawiera dużo elementów detektywistycznych.
  2. Poza głównym wątkiem fabularnym mod oferuje również wiele opcjonalnych misji pobocznych.
  3. Po przejściu kampanii odblokowywany jest tryb swobodnej eksploracji.
  4. Choice of Destiny zawiera trzy nowe, duże lokacje.
  5. Mod oferuje również wiele nowych modeli dla elementów otoczenia, postaci oraz uzbrojenia.

Inne godne uwagi samodzielne mody zbudowane na silniku gry S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci:

  1. S.T.A.L.K.E.R. Anomaly – kultowy projekt, który łączy mapy wszystkich trzech części cyklu i stawia na sandboksowy survival.
  2. Anomaly Expeditions – ulepszona graficznie wersja Anomaly, wzbogacona wieloma dodatkami.
  3. Call of The Zone – projekt przenosi starszą modyfikację Call of Chernobyl na silnik Zewu Prypeci i wzbogaca go o sandbokową zawartość, nową kampanię i setki misji pobocznych.
  4. The Journey – mod z potężną kampanią fabularną, która toczy się w mocno odmienionej Zonie, dwie dekady po wydarzeniach z oryginalnej trylogii.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej