Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 stycznia 2013, 18:05

autor: Adrian Werner

Sprzedaż Torchlight II przekroczyła pułap miliona egzemplarzy

Studio Runic Games poinformowało, że gra Torchlight II rozeszła się już w ponad milionie egzemplarzy. Oznacza to, że tempo sprzedaży jest znacznie szybsze niż w przypadku części pierwszej.

Torchlight II zakupiło już ponad milion osób. - Sprzedaż Torchlight II przekroczyła pułap miliona egzemplarzy - wiadomość - 2013-01-01
Torchlight II zakupiło już ponad milion osób.

Członkowie studia Runic Games mają powody do zadowolenia. Na swoim oficjalnym koncie twitterowym pochwalili się, że gra Torchlight II sprzedała już się w ponad milionie egzemplarzy.

Produkcja trafiła do sprzedaży w połowie września. Oznacza to, że wynik ten udało się osiągnąć w niecałe cztery miesiące. Tempo sprzedaży jest imponujące zwłaszcza jeśli porównany je z osiągnięciami poprzedniej odsłony. Pierwsza część Torchlight na przekroczenie pułapu miliona egzemplarzy potrzebowała prawie dwóch lat. Co więcej, ukazała się ona zarówno na PC, jak i konsole. Natomiast kontynuacja wydana została jedynie na pecety.

W osiągnięciu sukcesu grze bez wątpienia pomogły spore kontrowersje związane z Diablo III, takie jak wymóg stałego połączenia z Internetem oraz serwis aukcyjny. Żaden z tych problemów nie był obecny w Torchlight II, co zapewniło projektowi sympatię sporej grupy fanów gatunku.

  1. Torchlight II - oficjalna strona gry
  2. Recenzja gry Torchlight II - hack'n'slash od współtwórców Diablo
  3. Torchlight II - poradnik do gry

Przypomnijmy, że gra jest kontynuacją wydanego w 2009 roku hack’and’slasha. Obie części opracowało studio Runic Games, założone przez ludzi, którzy odegrali kluczowe role przy produkcji dwóch pierwszych odsłon serii Diablo. Torchlight II nie zaoferowało żadnych rewolucyjnych pomysłów. Zamiast tego autorzy wzięli wszystko, co było dobre w pierwowzorze, i znacząco to rozbudowali, wprowadzając dodatkowo elementy, których domagali się fani, takie jak tryb kooperacyjny czy misje na świeżym powietrzu.

W Polsce gra ukazała w wersji pudełkowej kilka tygodniu po premierze edycji cyfrowej. Dystrybutorem w naszym kraju jest firma Cenega, która opracowała polską wersję językową, która wydana została w formie aktualizacji.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej