Sprzedaż polskich magazynów branżowych w maju bieżącego roku
Związek Kontroli Dystrybucji Prasy ujawnił sprzedaż magazynów branżowych w maju 2011 roku.
Z informacji udostępnionych przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że w maju bieżącego roku wzrostem sprzedaży mógł się pochwalić jedynie magazyn PC World. Z kolei spadek poniżej poziomu 10 tysięcy egzemplarzy zanotował Play!
Liderem majowego zestawienia jest CD Action. Miesięcznik znalazł 75 557 nabywców, co oznacza wynik o 11% gorszy, niż w maju 2010 roku. Na kolejnych miejscach uplasowały się: PC Format (69 027 egzemplarzy, -9,9%), Komputer Świat (39 239 egz., -17,7%) oraz PC World (34 810 egz., +5,5%). Na szarym końcu znalazł się Play! z wynikiem zaledwie 9 260 egz., czyli rezultatem słabszym niż rok temu o 26,6%.
Tytuł | Sprzedaż w maju 2011 roku | Sprzedaż w maju 2010 roku |
CD Action | 75 557 | 84 925 |
PC Format | 69 027 | 76 646 |
Komputer Świat* | 39 239 | 47 663 |
PC World | 34 810 | 32 990 |
Chip | 30 119 | 34 748 |
Play! | 9 260 | 12 614 |
W porównaniu do kwietnia tego roku, magazyny branżowe odnotowały taką samą liczbę wzrostów sprzedaży, co spadków. Najwięcej zyskał PC Format (+15,2%). Po drugiej stronie znalazł się Play! (-26,6%).
Tytuł | Sprzedaż w maju 2011 roku | Sprzedaż w kwietniu 2011 roku |
CD Action | 75 557 | 91 205 |
PC Format | 69 027 | 59 896 |
Komputer Świat | 39 239 | 39 868 |
PC World | 34 810 | 31 583 |
Chip | 30 119 | 27 650 |
Play! | 9 260 | 13 202 |
* Komputer Świat jest jedynym dwutygodnikiem ujętym w zestawieniu.