Sprzedaż polskich magazynów branżowych w lutym bieżącego roku
Z informacji udostępnionych przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że w lutym bieżącego roku spadki sprzedaży odnotowały wszystkie magazyny komputerowe i o grach komputerowych. Największy przypadł w udziale miesięcznikowi Play!. Liderem notowania pozostało CD Action.
Z informacji udostępnionych przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że w lutym bieżącego roku spadki sprzedaży odnotowały wszystkie magazyny komputerowe i o grach komputerowych. Największy przypadł w udziale miesięcznikowi Play!. Liderem notowania pozostało CD Action.
Miesięcznik Wydawnictwa Bauer odnotował w lutym sprzedaż na poziomie 76 561 egzemplarzy – o 24,3% niższym niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Na kolejnych miejscach podium uplasowały się: PC Format (spadek o 11,1%) oraz Komputer Świat (spadek o 7,9%). Najgorzej poradził sobie Play!, którego zakupiły w lutym jedynie 10 804 osoby (spadek o 37,9%).
Tytuł | Sprzedaż w lutym 2011 roku | Sprzedaż w lutym 2010 roku |
CD Action | 76 561 | 101 105 |
PC Format | 74 906 | 84 250 |
Komputer Świat | 45 397 | 49 310 |
PC World | 33 717 | 41 126 |
Chip | 31 207 | 38 140 |
Play! | 10 804 | 17 397 |
Zmiany w lutowej sprzedaży w porównaniu do stycznia bieżącego roku były bardziej zróżnicowane. Trzy magazyny zanotowały bowiem wzrosty, a pozostałe trzy – spadki. Najwięcej stracił CD Action (18%), a zyskał PC Format (6%).
Tytuł | Sprzedaż w lutym 2011 roku | Sprzedaż w styczniu 2011 roku |
CD Action | 76 561 | 93 337 |
PC Format | 74 906 | 70 672 |
Komputer Świat | 45 397 | 43 333 |
PC World | 33 717 | 33 825 |
Chip | 31 207 | 30 710 |
Play! | 10 804 | 12 816 |