Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 16 maja 2013, 12:02

autor: Marcin Skierski

Sprzedaż polskich magazynów branżowych w lutym 2013 roku

Związek Kontroli Dystrybucji Prasy udostępnił wyniki sprzedaży najbardziej popularnych magazynów branżowych w Polsce. Od kilku miesięcy na szczycie zestawienia znajduje się CD Action, który okazał się bezkonkurencyjny również w lutym 2013 roku.

W lutym bieżącego roku najlepiej sprzedającym się magazynem branżowym był CD Action. Tak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, który co miesiąc udostępnia wyniki sprzedaży najbardziej popularnych periodyków.

Sprzedaż polskich magazynów branżowych w lutym 2013 roku - ilustracja #1

W lutym 2013 roku CD Action sprzedał się w liczbie 84 348 egzemplarzy, co jest wynikiem o 11,57% słabszym niż w lutym 2012 roku. Na drugim miejscu znalazł się PC Format, który trafił do rąk 63 865 konsumentów, tracąc aż 48,52% w stosunku do lutego 2012 roku. Na trzeciej pozycji uplasował się Komputer Świat z wynikiem 34 075 sprzedanych egzemplarzy (o 23,14% mniej niż w lutym 2012 roku).

Tytuł

Sprzedaż w lutym 2013 roku

Sprzedaż w lutym 2012 roku

CD Action

84 348

95 386

PC Format

63 865

124 066

Komputer Świat

34 075

44 331

PC World

23 937

30 292

Chip

18 052

24 326

Jak wygląda zestawienie sprzedaży magazynów branżowych w styczniu i lutym 2013 roku? Największym wzrostem (o 8,3%) z miesiąca na miesiąc może pochwalić się CD Action. Z kolei największą stratę (13,95%) odnotował PC Format. Nie przeszkodziło mu to jednak w utrzymaniu drugiego miejsca w zestawieniu. Stawkę od wielu miesięcy zamyka Chip (18 052 egzemplarze w lutym 2013 roku), którego regularnie wyprzedza PC World (23 937 zakupionych sztuk).

Tytuł

Sprzedaż w lutym 2013 roku

Sprzedaż w styczniu 2013 roku

CD Action

84 348

77 887

PC Format

63 865

74 218

Komputer Świat

34 075

35 020

PC World

23 937

23 831

Chip

18 052

19 818