autor: Marcin Skierski
Splinter Cell Trilogy bez trybu online
Po zapowiedzi zestawu Tom Clancy’s Splinter Cell Trilogy, wiele dotyczących jego kwestii do dziś pozostawało niejasnych. Firma Ubisoft postanowiła uciąć wszelkie spekulacje i w osobie Alexa Monney (zajmującego się kontaktami ze społecznością) odpowiedziała na kilka pytań graczy na łamach amerykańskiego blogu PlayStation.
Po zapowiedzi zestawu Tom Clancy’s Splinter Cell Trilogy, wiele dotyczących jego kwestii do dziś pozostawało niejasnych. Firma Ubisoft postanowiła uciąć wszelkie spekulacje i w osobie Alexa Monney (zajmującego się kontaktami ze społecznością) odpowiedziała na kilka pytań graczy na łamach amerykańskiego blogu PlayStation.
Potwierdziły się niestety nasze obawy dotyczące obecności trybów wieloosobowych w odświeżonej trylogii. Jak być może pamiętacie, takowe wchodziły w skład Splinter Cell: Pandora Tomorrow oraz Splinter Cell: Chaos Theory i nie wiadomo było, czy znajdą się również w kompilacji na PlayStation 3. Okazało się jednak, że wszelkie opcje sieciowe zostały usunięte.
Dotyczy to również opcji kooperacji, którą można było się pobawić przed jednym telewizorem na podzielonym ekranie. Jej także zabraknie w odnowionym produkcie, a więc przepadną także wszystkie etapy, jakie zostały swego czasu przygotowane z myślą o tym typie rozgrywki.
Wśród tych smutnych wiadomości pojawiło się jednak coś bardziej optymistycznego. Wszystkie odsłony serii wchodzące w skład pakietu powstały na podstawie wersji pecetowych. Wcześniej mogliśmy się obawiać, że twórcy opierać się będą na edycjach znanych posiadaczom PlayStation 2. Były one znane ze słabszej jakości oprawy graficznej i pociętych etapów, co na pewno nie wpłynęłoby pozytywnie na komfort rozgrywki.
Przypomnijmy, że w skład Splinter Cell: Trilogy wejdą pierwsze trzy odsłony serii z Samem Fisherem w roli głównej: Splinter Cell, Splinter Cell: Pandora Tomorrow oraz wspomniany Splinter Cell: Chaos Theory. Zostaną one podrasowane pod kątem graficznym, wspierając rozdzielczość HD i technologię stereoskopowego 3D. Pakiet ukaże się 21 czerwca tylko na PlayStation 3, oferując pełne wsparcie dla Trofeów.