autor: Maciej Myrcha
Splat Magazine Renegade Paintball - (r)ewolucja w gatunku?
Podejść do elektronicznego przedstawienia popularnej zabawy w strzelanie kulkami z farbą było już kilka. Powiedzmy sobie jednak szczerze - gros z nich to tak zwane kichy. Ale przecież tak nie musi być - wirtualny paintball może być bardzo grywalny o czym zamierza przekonać nas firma Global Star Software, wydawnicze skrzydło Take-Two Interactive Software.
Podejść do elektronicznego przedstawienia popularnej zabawy w strzelanie kulkami z farbą było już kilka. Powiedzmy sobie jednak szczerze - gros z nich to tak zwane kichy. Ale przecież tak nie musi być - wirtualny paintball może być bardzo grywalny, o czym zamierza przekonać nas firma Global Star Software, wydawnicze skrzydło Take-Two Interactive Software.
Produktem, który skusi graczy do zabawy w strzelanie farbą na ekranie będzie Splat Magazine Renegade Paintball. Jego debiut będzie miał miejsce już w październiku tego roku, w wersjach dla Xboxa oraz PC. Rozgrywka powinna zadowolić zarówno zwolenników rozgrywek "w samotności", dla których przygotowano system turniejowy oraz pojedyncze mecze, a także dla graczy preferujących zmagania wieloosobowe - wersja przeznaczona na konsolę oferować będzie możliwość gry poprzez Xbox Live czy System Link, a także Split Screen, natomiast PeCetowcy zmierzą się poprzez LAN lub Internet.
Oprócz zaprojektowanych przez twórców gry meczów, gracze będą mogli tworzyć własne lub modyfikować już istniejące poziomy dzięki rozbudowanemu edytorowi. Oferować on będzie 13 różnorodnych otoczeń, m.in. areny, stadiony, miasta, góry, Dziki Zachód czy poligony oraz setki obiektów takich jak: drzewa, budynki, fortyfikacje, wraki samochodów, a nawet kadłub helikoptera. Dodatkowo na planszach rozmieścić będzie można tzw. power-upy: nietykalność, snajper czy rykoszet.