autor: Radosław Grabowski
Spięcie na linii Xbox Live - Burnout 3: Takedown
Jeszcze przed tegorocznymi targami E3 firma Electronic Arts nie potrafiła dojść z Microsoft do porozumienia w sprawie implementowania trybu online w grach dla konsoli Xbox. Podczas rzeczonej imprezy niespodziewanie znaleziono kompromis, gdyż ludzie Gatesa dołączyli do sieci Xbox Live zewnętrzne serwery EA. Jednak nie wszystko funkcjonuje należycie, co odczuli posiadacze Burnout 3: Takedown.
Jeszcze przed tegorocznymi targami E3 firma Electronic Arts nie potrafiła dojść z Microsoft do porozumienia w sprawie implementowania trybu online w grach dla konsoli Xbox. Podczas rzeczonej imprezy niespodziewanie znaleziono kompromis, gdyż ludzie Gatesa dołączyli do sieci Xbox Live zewnętrzne serwery EA. Jednak nie wszystko funkcjonuje należycie, co odczuli posiadacze Burnout 3: Takedown.
Europejska placówka popularnych „elektroników” musiała podjąć decyzję o temporalnym zawieszeniu działania swoich komputerów hostujących ze względu na konieczność wykonania „konserwacji” . Wcześniej próby przystąpienia do wieloosobowej zabawy internetowej w B3 owocowały częstokroć występowaniem rozmaitych błędów, skutecznie uniemożliwiających prawidłowe rozpoczęcie rozgrywki.