Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 15 czerwca 2014, 11:50

autor: Adrian Werner

Spider-Man Unlimited trafi we wrześniu na urządzenia mobilne

Studio Gameloft pracuje nas Spider-Man Unlimited, czyli platformówką typu endless runner, które zmierza na urządzenia mobilne z systemami iOS, Android oraz Windows Phone.

Studio Gameloft w ostatnich kilkunastu miesiącach wypuściło wiele gier osadzonych w komiksowym uniwersum wydawnictwa Marvel. Niektóre z nich były udane (m.in. The Amazing Spider-Man 2 oraz Iron-Man 3), inne nieco mniej (Thor: The Dark World czy Captain America: The Winter Soldier), ale wydaje się, że wszystkie przyniosły dobre zyski, gdyż współpraca obu firm będzie kontynuowana i zespół pracuje właśnie nad runnerem zatytułowanym Spider-Man Unlimited.

Fabuła gry obracać się będzie wokół grupy superłotrów znanych jako Sinister Six, którzy postanawiają ostatecznie rozprawić się z Człowiekiem-Pająkiem. Podczas zabawy przyjdzie nam zmierzyć się m.in. z Zielonym Goblinem, Electro, Sępem oraz Doctorem Octaviusem. Produkcja nie będzie typowym endless runnerem i zamiast tego duży nacisk położony zostanie na fabułę, konkretne zadania do wykonania oraz imponujące bitwy z bossami. W trybie fabularnym rozgrywka podzielona zostanie na rozdziały, choć nie zabraknie także trybu nieskończonego.

Oczywiście, Spider-Man i tak będzie pędził automatycznie naprzód przez pełne przeszkód i pułapek plansze, a naszym zadaniem ma być wydawanie komend takich jak skoki, wślizgi czy zmiany toru ruchu. Jednocześnie zmuszeni zostaniemy także do walki z kryminalistami, bujania się na pajęczynach czy wspinania się po ścianach budynków. Dla fanów komiksów dużą atrakcją powinna okazać się możliwość odblokowania ponad 20 wariantów Spider-Mana, pochodzących z różnych uniwersum i serii.

Studiu Gameloft nie zawsze udaje się właściwie wykorzystać licencję Marvel Comics. W przypadku Spider-Man Unlimited są jednak powody to optymizmu, gdyż endless runnery tego zespołu zazwyczaj prezentują wysoki poziom. Czy tak będzie i w tym wypadku przekonamy się we wrześniu, gdy gra trafi na urządzenia mobilne z systemami iOS, Android i Windows Phone.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej