Sony wspiera produkcję Real Boxing na PS Vita. Produkcja Ski Jumping PRO zwraca się w tydzień
PS Vita będzie trzecią po iOS i Androidzie platformą, na której będzie można grać w Real Boxing.
Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji gry-online.pl.
Vivid Games podpisał z Sony Computer Entertainment Europe umowę na produkcję i dystrybucję gry Real Boxing na konsolę przenośną Sony PlayStation Vita. Najnowsza premiera Vivid Games- Ski Jumping PRO sprzedała się już w ponad 60 tys. egzemplarzy.
Podpisana umowa oznacza m.in., że Vivid Games będzie miał możliwość dystrybucji Real Boxing poprzez PlayStation Store, a sama gra będzie miała wielką kampanię promocyjną. Premiera największego hitu autorstwa Vivid Games na PS Vita spodziewana jest w III kwartale 2013 r.
Zadeklarowanie wparcia Sony w produkcji Real Boxing na PS Vita, to dla nas duży sukces. Oznacza, że Sony dostrzegło potencjał i jakość gry oraz przyszłe zyski płynące ze sprzedaży Real Boxing posiadaczom konsoli PS Vita. Współpracujemy z Sony od kilku lat i w tym czasie wypracowaliśmy bardzo dobre relacje partnerskie. Oczywiście musiały być one poparte świetną jakością naszych produkcji. Real Boxing będzie jednym ze strategicznych produktów na platformę Sony Vita - komentuje Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games. Przypomnijmy, że w ubiegłym roku Vivid Games otrzymał tytuł oficjalnego producenta gier na platformę Sony PlayStation 3.
PS Vita będzie trzecią po iOS i Androidzie platformą, na której będzie można grać w Real Boxing. W najbliższych tygodniach spodziewana jest premiera gry na urządzenia mobilne z systemem Android. Real Boxing jest również jedną z pokazowych gier nowej konsoli NVidia Shield, wykorzystującej najszybszy obecnie mobilny procesor na świecie. Zostanie ponownie zaprezentowana – tym razem na zbliżającym się Mobile World Congress w Barcelonie.
Świetnie zadebiutowała również kolejna odsłona kultowej już gry bydgoskiego developera- Ski Jumping PRO. – Podjęliśmy decyzję, że tegoroczna premiera gry odbędzie się później niż za zwyczaj, poświęcając czas na dopracowanie tytułu. Była to bardzo dobra decyzja. Gra sprzedaje się lepiej niż zakładaliśmy. Poparte jest to dobrymi recenzjami m.in. 6-tką w AntyApps oraz sprzedażą na poziomie 60 tys. kopii w trakcie 2 tygodni po premierze. Dzięki temu koszty produkcji Ski Jumping PRO już się zwróciły- kończy Remigiusz Kościelny. W tym tygodniu dostępna będzie pierwsza aktualizacja gry z nową zawartością.