Sony poszerzy ofertę sklepu PlayStation Store o trzy "nowe" gry
Jest rzeczą znamienną, że każde z urządzeń, do niedawna określanych mianem „konsol nowej generacji” oferuje swoim użytkownikom wiele produkcji, które swoje najlepsze lata mają już dawno za sobą. Można nawet rzec, że pomiędzy konkurencyjnymi firmami trwa istna bitwa na klasyki. Dobrym tego przykładem są ostatnie doniesienia z konferencji prasowej zorganizowanej przez Sony Online Entertainment.
Jest rzeczą znamienną, że każde z urządzeń, do niedawna określanych mianem „konsol nowej generacji” oferuje swoim użytkownikom wiele produkcji, które swoje najlepsze lata mają już dawno za sobą. Można nawet rzec, że pomiędzy konkurencyjnymi firmami trwa istna bitwa na klasyki. Dobrym tego przykładem są ostatnie doniesienia z konferencji prasowej zorganizowanej przez Sony Online Entertainment.
Wspomniana wyżej firma ogłosiła, że gry Championship Sprint (zdjęcia u góry) oraz Rampage World Tour (zdjęcia na dole) są tzw. „tytułami ekskluzywnymi” dla PlayStation 3 i pojawią się wyłącznie w ofercie sklepu PlayStation Store. Usługa zostanie wzbogacona również o program Joust, ale w tym wypadku firma Sony Online Entertainment nie będzie szybsza od Microsoftu – wersja na Xboksa 360 ukazała się już w listopadzie 2005 roku, równo z debiutem rynkowym konsoli.