autor: Zuzanna Domeradzka
Sony pokazuje przezabawne wpadki z produkcji God of War Ragnarok na rocznicę premiery gry
Zdeformowane twarze, latający bohaterowie i tańczący Kratos. Sony z okazji rocznicy premiery God of War: Ragnarok pokazało zabawne błędy, które występowały podczas produkcji gry.
Tworzenie gier wideo to długi proces, podczas którego deweloperzy muszą co krok testować m.in. wszystkie mechaniki czy zachowania postaci sterowanych przez sztuczną inteligencję. Inaczej grożą im niezliczone błędy, nierzadko nad wyraz kuriozalne. Studio Santa Monica, odpowiedzialne za świetnie przyjęte God of War: Ragnarok, postanowiło pokazać fanom zabawne wpadki z tworzenia gry.
Opublikowany dziś filmik, nazwany Midgard Mishaps 2, obejrzycie poniżej (spokojnie, nie musicie obawiać się spoilerów z gry). Poprzednia część tej humorystycznej „produkcji” została wypuszczona kilka lat temu, a dotyczyła ona God of War z 2018 roku.
Materiał został opublikowany z okazji rocznicy premiery God of War: Ragnarok i prezentuje fragmenty z relatywnie późnego etapu produkcji gry. Świetne wyczucie czasu sztucznej inteligencji składa się na te najbardziej zabawne momenty – krzyczące postacie wbiegające na scenę podczas poważnych przerywników filmowych, bezsensownie powtarzane przez bohaterów zdania, a także ich komiczne zachowania na łodzi wywołują uśmiech na twarzy.
Wielki powrót zaliczyła sekcja taneczna, udowadniająca, że nie tylko Kratos i Atreus to mistrzowie parkietu. Dorzućmy do tego zabawne animacje, błędy graficzne zmieniające wygląd postaci i nową zdolność nabytą przez bohaterów, jaką jest lewitacja, a fani mogą poczuć się całkowicie spełnieni w dzień rocznicy premiery God of War: Ragnarok.
Odbiegając na koniec od wpadek, warto wspomnieć, że niedawno pojawiły się plotki sugerujące nadejście samodzielnego dodatku do najnowszej produkcji z Kratosem w roli głównej. Możliwe też, że – wzorem poprzedniej części – God of War: Ragnarok trafi w przyszłości na PC-ty. Na razie gra dostępna jest tylko na PS4 i PS5.