autor: Mateusz Kądziołka
Smuggler Scoundrel – drzewo Scrapper
Opis talentów z drzewa Scrapper dla Smuggler Scoundrel.
Drzewo Scrapper
Pierwszy poziom:
Element of Surprise (2 pkt.) – zwiększa szansę na uderzenie krytyczne Back Blast i Shoot First o 8%/pkt.
Browbeater (3 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez Vital Shot o 6%/pkt, a Flechette Round o 3%/pkt.
Survivor’s Scars (3 pkt.) – zwiększa moc umiejętności leczących o 1%/pkt i ilość otrzymywanego leczenia o 3%/pkt.
Drugi poziom:
Sneaky (3 pkt.) – zwiększa szybkość poruszania się o 5%/pkt i efektywność stealtha o 1 poziom/pkt.
Scrappy (2 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez Blaster Whip, Quick Shot i Back Blast o 2%/pkt.
Brawlet’s Grit (3 pkt.) – zwiększa Endurance o 2%/pkt.
Shifty-eyed (2 pkt.) – zwiększa poziom wykrywania ukrytych celów o 1/pkt i obronę o 1%/pkt.
Trzeci poziom:
Sawed Off (1 pkt) – redukuje koszt Back Blast o 10, a Flechette Round o 2.
Sucker Punch (1 pkt) – konsumuje Upper Hand, by zadać celowi obrażenia kinetyczne.
Flying Fists (2 pkt.) – Sucker Punch ma 25%/pkt szansy, aby aktywować Flying Fists, które zadają obrażenia kinetyczne. Efekt nie może pojawić się częściej niż raz na 10 s. Standardowe i słabe cele są dodatkowo stunowane przez Flying Fists.
Surprise Comeback (1 pkt) – Pugnacity dodatkowo daje Surprise Comeback, lecząc za 2% maksymalnej ilości punktów życia co 3 s.
Czwarty poziom:
Fight or Flight (1 pkt) – unikanie lub resistowanie ataku daje 1 punkt energii. Dodatkowo, Disappearing Act nie redukuje leczenia dawanego i otrzymywanego.
Stopping Power (2 pkt.) – Tendon Blast ma 50%/pkt szansy, by unieruchomić przeciwnika na 2 s.
Round Two (2 pkt.) – Flying Fists ma 50%/pkt szansy, aby dać buffa Upper Hand, gdy uderza w krwawiący cel.
Piąty poziom:
Turn the Tables (3 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane krwawiącym celom o 1%/pkt.
Flee the Scene (2 pkt.) – redukuje cooldown Disappearing Act o 30 s/pkt i dodatkowo Disappearing Act zwiększa szybkość poruszania się o 25%/pkt przez 6 s.
Szósty poziom:
Underdog (3 pkt.) – zwiększa ilość energii otrzymywanej za każde ticknięcie Pugnacity o 0,5/pkt. Zwiększa obrażenia krytyczne zadawane przez Back Blast, Tendon Blast, Shoot First i Flechette Round o 10%/pkt.
K.O. (2 pkt.) – Shoot First ma 50%/pkt szans, aby przewrócić cel na 3 s.
Siódmy poziom:
Flechette Round (1 pkt) – umiejętność sprawiająca, że następny Shoot First lub Back Blast zada dodatkowe obrażenia internal przez 6 s i zwiększy penetrację pancerza o 50% przez 15 s. Ta umiejętność nie zważa na ogólny cooldown i nie wyciąga postaci z ukrycia.