Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 lutego 2012, 08:45

autor: Mateusz Kądziołka

Smuggler Gunslinger – drzewo Sharpshooter

Opis talentów z drzewa Sharpshooter dla Smuggler Gunslinger.

Smuggler Gunslinger – drzewo Sharpshooter - ilustracja #1

Drzewo Sharpshooter

Pierwszy poziom:

Cover Screen (2 pkt.) – opuszczając zasłonę, mamy 50%/pkt szansy na otrzymanie buffa Cover Screen, który zwiększa obronę przed atakami dystansowymi o 20% na 6 s.

Steady Shots (2 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez Charged Burst, Speed Shot i Wounding Shots o 3%/pkt.

Sharpshooter (3 pkt.) – zwiększa celność technik dystansowych o 1%/pkt.

Drugi poziom:

Percussive Shot (1 pkt) – gdy Aimed Shot trafia w przeciwnika stojącego w odległości mniejszej niż 10 m, przeciwnik zostaje odrzucony na kilka metrów.

Ballistic Dampers (2 pkt.) – wchodzenie za zasłonę daje 3 ładunki Ballistic Dampers. Każdy z nich absorbuje 15%/pkt obrażeń zadanych przez nadchodzące ataki. Efekt nie może pojawić się częściej niż raz na 1,5 s. Ballistic Dampers mogą uruchomić się raz na 6 s.

Sharp Aim (2 pkt.) – Aimed Shot ignoruje 10%/pkt pancerza przeciwnika.

Trip Shot (2 pkt.) – redukuje cooldown Leg Shot o 1,5 s/pkt.

Trzeci poziom:

Snap Shot (2 pkt.) – wchodzenie za zasłonę ma 50%/pkt szansy, by sprawić, że następny Charged Burst aktywuje się natychmiastowo.

Diversion (1 pkt) – postać rzuca granat dymny, który zmniejsza celność wroga o 45% na 9 s i wyciąga go zza zasłony na 6 s.

Quick Aim (2 pkt.) – trafienia krytyczne Charged Burst i Speed Shot mają 50%/pkt szansy, aby zredukować czas aktywacji następnego Aimed Shot o 1 s.

Czwarty poziom:

Slick Shooter (2 pkt.) – zwiększa szansę na trafienie krytyczne Charged Burst, Speed Shot oraz Trickshot o 2%/pkt.

Spacer (1 pkt) – Pulse Detonator odrzuca przeciwnika o dodatkowe 2 m. Dodatkowo redukuje czas aktywacji XS Freighter Flyby o 1 s.

Burst Volley (3 pkt.) – Aimed Shot ma 33,34%/pkt szansy, aby uruchomić Burst Volley, zwiększając alacrity o 3% przez 6 s. Gdy Burst Volley jest aktywny, każdy następny Charged Burst ma 33,34% szansy na zbudowanie dodatkowego ładunku Burst Volley. Kumuluje się do 3 razy. Początkowy efekt Burst Volley nie może pojawić się częściej niż raz na 30 s.

Foxhole (1 pkt) – zwiększa częstotliwość regeneracji energii o 1/s w czasie, gdy znajdujemy się za zasłoną.

Piąty poziom:

Recoil Control (2 pkt.) – redukuje koszt Trickshot o 2/pkt i jego cooldown o 1,5 s/pkt.

Trickshot (1 pkt) – umiejętność zadająca obrażenia. Możemy z niej skorzystać tylko w ciągu 4,5 s od ostatniego Charged Burst lub Aimed Shot. Postać strzela z dwóch blasterów, jeśli mamy je wyekwipowane.

Lay Low (2 pkt.) – redukuje cooldown Hunker Down i XS Freighter Flyby o 7,5 s/pkt.

Szósty poziom:

Deadeye (5 pkt.) – zwiększa obrażenia krytyczne zadane umiejętnościami Speed Shot, Quickdraw i Trickshot o 6%/pkt.

Siódmy poziom:

Rapid Fire (1 pkt) – natychmiastowo kończy cooldown na Speed Shot i sprawia, że następny Speed Shot nie wywołuje cooldownu.