autor: Mateusz Kądziołka
Smuggler Gunslinger – drzewo Saboteur
Opis talentów z drzewa Saboteur dla Smuggler Gunslinger.
Drzewo Saboteur
Pierwszy poziom:
Saboteur’s Utility Belt (2 pkt.) – redukuje cooldown Flash Granade o 7,5 s/pkt, a Thermal Granade o 1,5 s/pkt.
Bravado (2 pkt.) – zwiększa maksymalną ilość energii o 5/pkt.
Streetwise (3 pkt.) – zwiększa Cunning o 3%/pkt.
Drugi poziom:
Independent Anarchy (3 pkt.) – zwiększa obrażenia zadane przez Sabotage Charge i wszystkie efekty AOE o 5%/pkt.
Cool Under Pressure (2 pkt.) – Cool Head leczy gracza za 3%/pkt jego maksymalnych punktów życia przez 3 s.
Hot Pursuit (2 pkt.) – gracz ma 50%/pkt szansy, aby zdobyć buff Hot Pursuit przy wychodzeniu zza zasłony. Pozwala on użyć Charged Burst w każdej sytuacji.
Underworld Hardships (2 pkt.) – zwiększa Endurance o 2%/pkt.
Trzeci poziom:
Contingency Charges (2 pkt.) – po detonacji, Sabotage Charge zostawia 1/pkt ładunek Contingency Charges, który wybucha po uderzeniu pociskiem blastera, zadając przeciwnikowi obrażenia kinetyczne. Contingency Charges nie mogą być detonowane częściej niż raz na 1,5 s.
Dealer’s Discount (2 pkt.) – redukuje koszt Sabotage Charge, Shock Charge i Incendiary Granade o 2/pkt.
Shock Charge (1 pkt) – postać gracza rzuca urządzenie, które przyczepia się do celu i zadaje mu obrażenia przez 18 s.
Sapping Charge (2 pkt.) – Shock Charge redukuje prędkość poruszania się celu o 15%/pkt.
Czwarty poziom:
Insurrection (1 pkt) – zwiększa liczbę Contingency Charges pozostawianą przez Sabotage Charge o 1. Dodatkowo, gdy Contingency Charges wybuchają, postać gracza odzyskuje 5 punktów energii.
Pandemonium (2 pkt.) – aktywowanie Pulse Detonator ma 50%/pkt szansy, by sprawić, że następny Charged Burst aktywuje się natychmiast.
Arsonist (2 pkt.) – zwiększa obrażenia krytyczne zadawane przez AOE o 15%/pkt.
Piąty poziom:
Sieze the Moment (2 pkt.) – po aktywowaniu Sabotage, koszt użycia następnego Sabotage Charge lub Incendiary Granade spada o 50%/pkt.
Sabotage (1 pkt) – detonuje aktywny Shock Charge, zadając przeciwnikowi obrażenia kinetyczne. Dodatkowo, natychmiastowo kończy cooldown Cool Head i Defense Screen.
Hotwired Defenses (2 pkt.) – zwiększa ilość zaabsorbowanych przez Defense Screen obrażeń o 15%.
Szósty poziom:
Riot Screen (2 pkt.) – redukuje obrażenia otrzymywane w czasie ukrywania się za przeszkodą o 3%/pkt. Redukuje także cooldown Scrambling Field o 15 s/pkt.
Blazing Speed (3 pkt.) – Speed Shot ma 33,34%/pkt szansy na zadanie dodatkowych obrażeń przez 4 s. Efekt kumuluje się do 4 razy.
Siódmy poziom:
Incendiary Granade (1 pkt) – postać gracza rzuca urządzeniem, które wybuchając podpala teren i zadaje maksymalnie 3 celom obrażenia typu elemental przez 18 s.