Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 lutego 2012, 16:57

autor: Krzysztof Rudek

Sith Sorcerer – DPS-owanie w drzewie Madness

Opis wspólnego drzewa Sith Sorcererów i Sith Assassinów.

Sith Sorcerer – DPS-owanie w drzewie Madness - ilustracja #1

Drzewo Madness jest drzewem uniwersalnym i dostępnym dla obu specjalizacji Inkwizytora. Skupia się na rozwoju i wzmacnianiu umiejętności dostępnych dla Sith Sorcererów i Sith Assassinów.

Bardziej użyteczne wydaje się jednak dla Czarnoksiężnika, dlatego też jest opisane przy okazji drzew dla tej klasy. Umiejętności, które wspiera, to zazwyczaj instanty (aktywowane natychmiast po wciśnięciu klawisza) lub kanałowanie. Rodzi się więc przypuszczenie, że przygotowano je z myślą o PvP, gdzie oprócz brutalnej siły liczą się, zwłaszcza dla klas o niewielkiej przeżywalności, szybkość oderwania się od walki i umiejętności, którymi możemy razić przeciwników, nie przestając biec. Przeciwnik, którego obrzucimy DoT-ami i debuffami, bardzo szybko zaczyna tracić życie i nie myśli już o ściganiu nas tylko o własnym przeżyciu. Dodatkowo dzięki umiejętności Parasitism, dostępnej w drzewie, wszystkie krytyczne trafienia naszych DoT-ów będą nas też leczyć.

Drzewo Madness w umiarkowanym stopniu nadaje się do walki PvE, gdyż brakuje mu siły uderzenia, niezbędnej przy walce z elitarnymi przeciwnikami. Można jednak próbować łączyć je z drzewem Corruption i dzięki temu stworzyć hybrydę, która będzie zarzucała przeciwnika DoT-ami i czekała, aż ten padnie, lecząc Towarzysza (w domyśle Khema).

Mogę tylko gdybać jak sprawdzi się to drzewo, gdy gramy Zabójcą. Podejrzewam, że może okazać się wyjątkowo złośliwie skuteczne w przypadku połączenia DoT-ów ze stealthem (czyli ukrywaniem się) i Force Cloakiem.

Sith Sorcerer – DPS-owanie w drzewie Madness - ilustracja #2

Ważne umiejętności

  • Force Lightning – uniwersalna umiejętność wszystkich Inkwizytorów, w drzewku Madness dostaje jednak wiele ulepszeń.
  • Affliction – podstawowy DoT Inkwizytora.
  • Crushing Darkness – czar zarówno zadający obrażenia, jak i zostawiający po sobie DoT-a.
  • Shock – natychmiastowa umiejętność silnie wzmacniana przez drzewo Madness.
  • Death Field – obszarówka, którą można postawić na jakiś czas na odpowiednim terenie. Nie dość, że rani wszystkich na danym obszarze, to jeszcze kradnie życie i dodaje je Inkwizytorowi.
  • Creeping Terror – potężny DoT ze szczytu drzewa Madness.

 

Sith Sorcerer – DPS-owanie w drzewie Madness - ilustracja #3

Drzewo Madness

Poziom pierwszy

Calcify (3 pkt.) – zwiększa obrażenia z Force Lightning o 4%/pkt.

Sith Defiance (2 pkt.) – zmniejsza otrzymywane obrażenia o 1%/pkt.

Will of the Sith (2 pkt.) – zwiększa Willpower o 3%/pkt.

Poziom drugi

Opressing Force (2 pkt.) - zmniejsza cooldown Electrocute o 5%/pkt. Dodatkowo Whirlwind obejmuje dodatkowo 1 normalny lub słaby cel/pkt, który znajduje się w promieniu 8 m od celu głównego.

Chain Shock (3 pkt.) – Shock ma 15%/pkt na wygenerowanie drugiego Shocka zadającego 50% startowych obrażeń.

Parasitism (2 pkt.) – krytyczne obrażenia zadane przez umiejętności typu DoT regenerują 0,5%/pkt całkowitego życia.

Disintegration (2 pkt.) – zwiększa szansę na trafienie krytyczne dla Force Lightning i Lightning Strike o 5%/pkt.

Poziom trzeci

Death Field (1 pkt) – umiejętność, która tworzy w wybranym miejscu pole śmierci zadające pewną ilość obrażeń typu internal, a dodatkowo kradnie pewną ilość życia trzem celom w promieniu 8 m.

Sith Efficacy (3 pkt.) – zmniejsza pushback dla umiejętności Force Lightning i Crushing Darkness o 25%/pkt. Dodatkowo za każdym razem, gdy Force Lightning zada obrażenia, jest 33%/pkt szansy na zwrócenie 1% Force.

Madness (1 pkt) – Force Lightning nie ma cooldownu.

Poziom czwarty

Haunted Dreams (2 pkt.) – zmniejsza czas aktywacji Whirlwind o 50%/pkt, a dodatkowo gdy Whirlwind zostanie przerwany, cel jego działania zostaje ogłuszony na 1 s/pkt.

Corrupted Flesh (2 pkt.) – zmniejsza obrażenia od wszystkich DoT-ów rzuconych na postać o 7,5%/pkt.

Wrath (1 pkt) – gdy Force Lightning zada obrażenia, jest 30% szansy na to, że następny rzucony czar będzie instantem i zada o 20% więcej obrażeń.

Poziom piąty

Death Mark (1 pkt) – wszystkie cele w zasięgu Death Field otrzymują debuff Death Mark, który sprawia, że 10 następnych obrażeń od umiejętności typu DoT będzie zwiększonych o 20%. Debuff trwa 30 s.

Force Horrors (2 pkt.) - zwiększa obrażenia od Affliction o 7,5%/pkt.

Lingering Nightmares (2 pkt.) – zwiększa czas trwania Crushing Darkness o 1 s/pkt.

Poziom szósty

Creeping Death (3 pkt.) – zwiększa obrażenia krytyczne z Death Field i obrażenia od wszystkich DoT-ów o 10%/pkt.

Devour (2 pkt.) – zwiększa leczenie z Death Field i Parasitism o 10%/pkt.

Poziom siódmy

Creeping Terror (1 pkt) – potężny DoT, który dodatkowo ogłusza na 2 s.