autor: Mateusz Kądziołka
Sith Marauder – drzewo Carnage
Opis talentów z drzewa Carnage dla Sith Maraudera.
Drzewo Carnage
Poziom pierwszy:
Cloak of Carnage (2 pkt.) – Cloak of Pain ma 50%/pkt szansy, aby wygenerować 1 punkt rage, gdy oddaje obrażenia przeciwnikowi. Efekt nie może pojawić się częściej niż raz na 3 s.
Dual Wield Mastery (3 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane drugą bronią o 12%/pkt.
Defensive Forms (2 pkt.) - generuje 1/pkt punkt Fury, gdy postać gracza zostaje zaatakowana. Efekt nie może wystąpić częściej niż raz na 1,5 s. Dodatkowo talent zwiększa efektywność form: Shii-Cho (zwiększa redukcję obrażeń o 1%/pkt), Juyo (zmniejsza otrzymywane obrażenia typu elemental i internal o 2%/pkt) oraz Ataru (zwiększa szybkość poruszania się o 7,5%/pkt).
Poziom drugi:
Narrowed Hatred (3 pkt.) – zwiększa celność ataków wręcz i ataków używających Mocy o 1%/pkt.
Defensive Roll (2 pkt.) – redukuje obrażenia otrzymane od AOE o 15%/pkt.
Enraged Charge (2 pkt.) – Force Charge ma 50%/pkt szansy na wygenerowanie dodatkowo 1 punktu rage.
Erupting Fury (2 pkt.) – zwiększa liczbę generowanych punktów Fury o 1/pkt po zabiciu przeciwników.
Poziom trzeci:
Execute (2 pkt.) – ataki w formie Ataru mają 50%/pkt szansy, aby sprawić, że następny atak wykorzystujący rage zada 10% więcej obrażeń.
Ataru Form (1 pkt) – postać gracza wchodzi w akrobatyczną formę władania mieczem. Celność zwiększona jest o 3%, a każdy skuteczny atak ma 20% szans na drugie uderzenie, które zada 229 obrażeń od energii. Efekt nie może pojawić się częściej niż raz na 1,5 s.
Ataru Mastery (2 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez ataki wywołane w formie Ataru o 15%/pkt.
Poziom czwarty:
Blood Frenzy (1 pkt) – uderzenia z formy Ataru dają postaci gracza Blood Frenzy na 6 s. Gdy Blood Frenzy się kończy, gracz dostaje 1 punkt rage. Ten efekt nie może wystąpić częściej niż raz na 6 s.
Towering Rage (2 pkt.) – zwiększa szansę na uderzenie krytyczne Force Scream o 50%/pkt, gdy Blood Frenzy jest aktywny.
Enraged Assault (2 pkt.) – redukuje cooldown Battering Assaults o 1,5 s.
Displacement (2 pkt.) – Deadly Throw ma 50%/pkt szansy, aby unieruchomić przeciwnika na 3 s. Dodatkowo zwiększa zasięg Obfuscate o 3 m/pkt.
Poziom piąty:
Unbound (2 pkt.) – Force Camouflage ma 50%/pkt szansy na wyzwolenie gracza ze wszystkich efektów ograniczających ruch.
Gore (1 pkt) – przebija przeciwnika, zadając mu obrażenia od broni i daje na 6 s buff Gore, który zwiększa przebicie zbroi przeciwnika o 100%. Wymaga dzierżenia dwóch mieczy świetlnych.
Rattling Voice (2 pkt.) – redukuje cooldown Force Scream o 1,5 s/pkt i jego koszt rage o 1/pkt.
Poziom szósty:
Overwhelm (2 pkt.) – Ravage ma 50%/pkt szansy, aby unieruchomić cel na czas trwania umiejętności.
Sever (3 pkt.) – zwiększa bonusowe obrażenia od trafień krytycznych Force Scream, formy Ataru i Massacre o 10%/pkt.
Poziom siódmy:
Massacre (1 pkt) – uderza cel dwoma mieczami, zadając obrażenia od broni i automatycznie aktywuje dodatkowe uderzenie z formy Ataru. Przez 6 s po użyciu Massacre forma Ataru ma dodatkowe 30% szansy, by się uruchomić. Wymaga dzierżenia dwóch mieczy świetlnych.