autor: Mateusz Kądziołka
Sith Juggernaut – drzewo Rage
Opis talentów z drzewa Rage dla Sith Juggernauta.
Drzewo Rage
Poziom pierwszy:
Ravager (2 pkt.) – redukuje cooldowny Ravage o 1,5 s/pkt i Force Choke o 5 s/pkt.
Malice (3 pkt.) – zwiększa szansę na uderzenie krytyczne wszystkich umiejętności wykorzystujących Moc o 2%/pkt.
Stagger (2 pkt.) – zwiększa czas trwania unieruchomienia spowodowanego Force Charge o 0,5 s/pkt.
Poziom drugi:
Payback (2 pkt.) – Unleash ma 50%/pkt szansy na uleczenie gracza wartością równą 10% jest maksymalnego zdrowia.
Force Alacrity (2 pkt.) – redukuje cooldown wszystkich ataków wykorzystujących Moc o 1,5 s/pkt, gdy forma Shii-Cho jest aktywna.
Endless Rage (1 pkt) – postać generuje 1 punkt rage, gdy forma Shii-Cho jest aktywna i zostajemy zaatakowani. Efekt nie może wystąpić częściej niż raz na 6 s.
Brutality (2 pkt.) – zwiększa szansę na uderzenie krytyczne Vicious Slash o 7,5%/pkt.
Poziom trzeci:
Saber Strength (2 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane umiejętnościami Vicious Slash i Obliterate o 3%/pkt.
Obliterate (1 pkt) – postać gracza skacze do przeciwnika, zadając mu obrażenia od broni. Uderza dwoma broniami, jeśli ma wyekwipowane dwa miecze świetlne.
Strangulate (2pkt.) – redukuje pushback podczas podtrzymywania Force Choke o 50%/pkt.
Poziom czwarty:
Relentless (2 pkt.) – Enrage automatycznie dodaje 1/pkt dodatkowy punkt rage.
Dominate (2 pkt.) – Force Charge i Obliterate mają 50%/pkt szansy na sprawienie, by następny Smash użyty w ciągu 15 s zadał obrażenia krytyczne.
Shockwave (2 pkt.) – każde ticknięcie Force Choke i Force Crush daje graczowi buff Shockwave, który zwiększa obrażenia zadane przez Smash o 12,5%/pkt. Efekt kumuluje się do 4 razy.
Unbreakable Rage (1 pkt) – Ravage nie może zostać przerwany.
Poziom piąty:
Gravity (1 pkt) – redukuje koszt wszystkich efektów spowalniających o 1.
Interceptor (2 pkt.) – zwiększa szybkość poruszania się o 20%/pkt na 5 s po użyciu Obliterate.
Shii-Cho Mastery (2 pkt.) – gdy forma Shii-Cho jest aktywna, ataki gracza ignorują 10%/pkt pancerza przeciwnika.
Poziom szósty:
Dark Resonance (3 pkt.) – zwiększa obrażenia od trafień krytycznych o 10%/pkt wszystkim umiejętnościom wykorzystującym Moc.
Sundering Throw (2 pkt.) – zmniejsza cooldown Saber Throw o 2,5 s/pkt i sprawia, że Saber Throw aplikuje 1/pkt ładunek redukcji pancerza.
Poziom siódmy:
Force Crush (1 pkt) – stopniowo spowalnia cel od 60% do 10% szybkości przez 5 s i zadaje obrażenia kinetyczne co sekundę. Na koniec cel otrzymuje dodatkowe obrażenia kinetyczne.