Sinner: Sacrifice for Redemption - RPG w stylu Dark Souls trafi na pecety i konsole
Poznaliśmy więcej informacji na temat wzorowanej na serii Dark Souls gry Sinner: Sacrifice for Redemption. Dowiedzieliśmy się, że zmierza nie tylko na PlayStation 4, ale również na Xboksa One i PC. Ponadto zaoferuje nietypową mechanikę, w ramach której wraz z rozwojem kampanii bohater, zamiast rosnąć w siłę, będzie stawał się coraz słabszy.
- Deweloper gry: Dark Star Games
- Wydawca: Another Indie
- Gatunek: RPG akcji
- Platformy: PC, XONE, PS4
- Data premiery: drugi kwartał 2018 r.
W niedzielę pisaliśmy o grze Sinner, którą w uproszczeniu można określić mianem chińskiego klona serii Dark Souls. Wtedy dysponowaliśmy jednak tylko krótkim zapisem rozgrywki z dema udostępnionego podczas targów ChinaJoy. Teraz poznaliśmy pierwsze konkrety odnośnie fabuły, mechaniki oraz platform sprzętowych.
Przede wszystkim potwierdzono, że Sinner: Sacrifice for Redemption, bo tak będzie brzmiał pełen tytuł gry, doczeka się wersji anglojęzycznej. Produkcja zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Premiera zaplanowana została na drugi kwartał przyszłego roku.
W Sinner: Sacrifice for Redemption wcielimy się w cierpiącego na amnezję żołnierza imieniem Adam, który powoli będzie odzyskiwał wspomnienia o swoich winach i spróbuje znaleźć sposób na ich odkupienie. Gra przeniesie nas do ponurej krainy fantasy, terroryzowanej przez osiem potężnych bestii. Każda z nich będzie bossem i siedem reprezentować ma grzechy główne. Gra skoncentruje się na eksploracji oraz walce. Starcia mają być bardzo trudne i podczas kampanii będziemy regularnie ginęli, ale każda śmierć stanowić ma lekcję, która pozwoli przy następnym podejściu poradzić sobie trochę lepiej.
Autorzy mają w zanadrzu jeden ciekawy pomysł, który ma szansę odróżnić grę od serii Dark Souls. Przed każdym starciem z bossem kierowany przez nas bohater będzie musiał poświęcić jedną ze swoich statystyk. Tym samym produkcja zaoferuje odwrotność typowej kampanii RPG - w Sinner: Sacrifice for Redemption wraz z postępami w zabawie nasza postać będzie powoli stawała się coraz słabsza. Gra zaoferuje kilka alternatywnych zakończeń, w zależności od tego, jak poradzimy sobie podczas potyczek z personifikacjami grzechów.
Gra powstaje w chińskim studiu Dark Star, w skład którego wchodzą weterani takich zespołów jak Blizzard Entertainment, Konami czy Ubisoft. Sinner: Sacrifice for Redemption zostanie pokazane podczas tegorocznych targów gamescom, więc zapewne wtedy otrzymamy sporo nowych materiałów graficznych.