autor: Maciej Myrcha
Silent Storm: Sentinels - legendy ciąg dalszy
Kilka tygodni temu gracze na całym świecie (grrr niestety nie w Polsce) mieli okazję zobaczyć na własne oczy, czy Silent Storm, tytuł, który rosyjscy gracze utylizowali już od pół roku, jest naprawdę tak dobry, jak to opisywały wszelkie magazyny branżowe. I okazało się, że owszem, jest to gra doskonale oddająca realia pola walki i bardzo wciągająca. Gra, która z miejsca zyskała ogromną rzeszę fanów. I tych fanów ucieszy zapewne zapowiedź dodatku do Silent Storm o podtytule Sentinels.
Kilka tygodni temu gracze na całym świecie (grrr niestety nie w Polsce) mieli okazję zobaczyć na własne oczy, czy Silent Storm, tytuł, który rosyjscy gracze utylizowali już od pół roku, jest naprawdę tak dobry, jak to opisywały wszelkie magazyny branżowe. I okazało się, że owszem, jest to gra doskonale oddająca realia pola walki i bardzo wciągająca. Gra, która z miejsca zyskała ogromną rzeszę fanów. I tych fanów ucieszy zapewne zapowiedź dodatku do Silent Storm o podtytule Sentinels.
Rosyjska firma, Nival Interactive, odpowiedzialna za Silent Storm właśnie dzisiaj oficjalnie poinformowała o pracach nad Sentinels. Prace te zostały zapoczątkowane we wrześniu tego roku, czyli jeszcze przed wydaniem gry na zachodzie. Wynika z tego, że twórcy spodziewali się, że Silent Storm zostanie potencjalnym hitem.
W Sentinels znajdziemy wszystko najlepsze co oferowała oryginalna gra plus oczywiście wiele ulepszeń i usprawnień. Dzięki temu gra według twórców wejdzie na nowy poziom rozgrywek turowych. Fabuła dodatku umieszczona została w pierwszych latach po wojnie. Organizacja "Młot Thora" odrodziła się i znowu zaczyna zagrażać ludzkości. Tymczasem jej byli oponenci ponownie połączyli swoje siły i stworzyli tajną organizację najemników, której zadaniem jest przeciwstawienie się ukrytej agendzie "Młotu Thora". Ludzie ci nazywają się Sentinels czyli Strażnicy.
Oprócz nowej głównej osi fabuły gra oferować będzie tajne akcje w środowiskach pustynnych, opuszczonych kopalniach oraz zagłębiach przemysłowych. Organizacja jest zakonspirowana, tak więc Strażnicy nie mają żadnego wsparcia ze strony rządów i muszą sami zaopatrywać się w broń i innego rodzaju rzeczy. Mogą liczyć tylko na siebie.
- Nowe bronie;
- Czynnik wiarygodności broni - zacięcia zamka itp.;
- Nowe cele misji takie jak infiltracja, zniszczenie czy morderstwo;
- Ulepszona SI - przeciwnicy działają z większą skutecznością i ostrożnością;
- Nowi najemnicy (oprócz postaci z oryginalnej gry);
- Zwiększona złożoność rozgrywki.