Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 30 października 2013, 06:28

autor: Adrian Werner

Sid Meier's Ace Patrol: Pacific Skies wzbije się w powietrze 7 listopada

Zespół Firaxis ogłosił, że Sid Meier's Ace Patrol: Pacific Skies zadebiutuje na iOS już 7 listopada tego roku. Gra porzuci model darmowy z mikropłatnościami.

Studio Firaxis Games ogłosiło, że datę premiery Sid Meier's Ace Patrol: Pacific Skies. Kontynuacja tegorocznej przebojowej strategii lotniczej zadebiutuje na iOS siódmego listopada tego roku. Co ciekawe, w przeciwieństwie do pierwszej części gra nie wykorzysta modelu darmowego z mikropłatnościami.

Szef Firaxis, czyli Sid Meier, wsłuchał się uważnie w głosy fanów pierwowzoru, którym nie podobało się wykorzystanie systemu Free-2-Play. Dlatego kontynuacja wystartuje w cenie 4,99 dolarów (około 15 zł) i wydając tę sumę uzyskamy od razu całą zawartość. Warto dodać, że gra zadebiutuje dwa dni wcześniej w wersji pecetowej na Steam.

Przypomnijmy, że Sid Meier's Ace Patrol: Pacific Skies porzuci realia I wojny światowej i przeniesie akcję w czasu II wojny światowej. Zgodnie z tytułem, tym razem walczyć będziemy nad wodami Pacyfiku. Gracze otrzymają możliwość objęcia dowództwa nad lotnictwem amerykańskim lub japońskim oraz stoczenia m.in. tak klasycznych bitew jak Pearl Harbour czy Midway oraz wzięcia udziału w całej serii walk o Guadalcanal.

Podstawowe mechanizmy rozgrywki nie ulegną dramatycznym zmianom. Ponownie otrzymamy zatem turową strategię, w której pokierujemy niewielkimi eskadrami samolotów. Każdy z nich otrzyma możliwość wykonywanie sporego zestawu manewrów, a podczas zabawy kluczową rolę odegrają umiejętności samych pilotów, które rozwiniemy dzięki elementom RPG. Sid Meier's Ace Patrol: Pacific Skies wprowadzi oczywiście zupełnie nowe maszyny, a ich osiągi sprawią, że otrzymamy dostęp do znacznie bardziej agresywnych manewrów. Twórcy obiecują również ulepszoną sztuczną inteligencję, która została przerobiona i usprawniona zgodnie z sugestiami samych graczy.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej