autor: Marcin Skierski
Serwis GOG poszukuje nowego pracownika
Serwis Good Old Games (w skrócie GOG) jest jedną z najpopularniejszych platform cyfrowej dystrybucji wyróżniającej się od konkurencji tym, że w jej ofercie znajdują się starsze gry. Jeśli chcielibyście brać udział w tym przedsięwzięciu firmy CD Projekt, teraz nadarza się ku temu najlepsza okazja.
Serwis Good Old Games (w skrócie GOG) jest jedną z najpopularniejszych platform cyfrowej dystrybucji wyróżniającej się od konkurencji tym, że w jej ofercie znajdują się starsze gry. Jeśli chcielibyście brać udział w tym przedsięwzięciu firmy CD Projekt, teraz nadarza się ku temu najlepsza okazja.
Obecnie poszukiwany jest bowiem pracownik na stanowisko młodszego specjalisty ds. marketingu, który chciałby dołączyć do ekipy odpowiedzialnej za serwis. Wymagana jest przede wszystkim nienaganna znajomość języka angielskiego, podstaw marketingu oraz zdolność do dynamicznego dostosowywania się do ciągle zmieniających się priorytetów i zadań w zespole. Poza tym mile widziana jest biegłe posługiwanie się językiem HTML, stylami CSS, a także umiejętność edytowania materiałów filmowych i dźwiękowych.
Kandydat powinien wykazywać się doskonałą znajomością gier pecetowych, szczególnie tych wydanych w latach dziewięćdziesiątych i na początku XXI wieku. Zalecany jest również duży zapał do pracy i chęć ciągłego uczenia się czegoś nowego.
Do zadań nowego pracownika należeć będzie między innymi koordynacja relacji z zewnętrznymi partnerami od reklamy, kontakty z prasą, pomoc w badaniach marketingowych oraz tworzeniu i edytowaniu zawartości wideo na stronie. Jeśli spełniacie powyższe warunki i jesteście chętni do współpracy, wysyłajcie swoje CV i list motywacyjny na adres [email protected].
Bardzo ważne jest, aby potencjalny pracownik mieszkał na terenie Warszawy i był w stanie dojeżdżać w dni robocze do ulokowanego w tym mieście biura. Nowo wybrany młodszy specjalista ds. marketingu rozpocznie swoją pracę od 1 marca bieżącego roku.