Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 31 maja 2014, 05:44

autor: Adrian Werner

Secret Files Tunguska - klasyczna przygodówka trafi na iOS w pełnej polskiej wersji językowej

Studio Deep Silver Fishlabs zapowiedziało, że w czerwcu na urządzenia z iOS trafi klasyczna przygodówka Secret Files Tunguska. Co godne pochwały, gra dostępna będzie w pełnej polskiej wersji językowej.

Studio Deep Silver Fishlabs sprawiło miłą niespodziankę fanom mobilnych przygodówek, zapowiadając konwersję na iOS klasycznej gry Secret Files Tunguska, która zadebiutowała w naszym kraju na pecetach w 2006 roku jako Tajne Akta: Tunguska. Wydanie mobilne ukaże się w czerwcu i zawierać będzie pełną polską wersję językową.

Projekt ukaże się jako tzw. gra premium, co oznacza, że wydamy większą sumę raz, w zamian za co otrzymamy pełną zawartość, bez konieczności, czy nawet możliwości dokonania mikropłatności. Na razie nie wiemy, czy w przyszłości twórcy opracują również wersję na Androida.

Fabuła Secret Files Tunguska skoncentruje się wokół tytułowego meteoru, którego tajemnicze zderzenie z Ziemią w 1908 roku pozostaje jedną z największych zagadek minionego wieku. Wcielimy się w młodą i piękną mechanik imieniem Nina, której ojciec pewnego dnia znika bez śladu. Policja nie wydaje się skora do pomocy, więc dziewczyna rozpoczyna własne śledztwo. Szybko zyskuje pomoc współpracownika jej ojca imieniem Max Gruber i para odkrywa, że poszukiwany przez nich mężczyzna miał w planach ekspedycję na Syberia, która mała odkryć prawdę stojącą za incydentem tunguskim. Kampania starczy na około 12 godzin zabawy i pozwoli odwiedzić przeszło sto malowniczych lokacji w Niemczech, Rosji, na Kubie, w Chinach a nawet na Antarktydzie.

Mobilne Secret Files Tunguska będzie klasyczną przygodówką, którą od wersji pecetowej odróżni jedynie interfejs użytkownika. Podczas rozgrywki zajmiemy się więc eksplorowaniem lokacji, prowadzeniem rozmów, gromadzeniem przedmiotów i rozwiązywaniem zagadek. W tym wszystkim pomocna okaże się opcja podświetlania wszystkich interaktywnych punktów na ekranie.

W 2006 roku gra zrobiła spore wrażenie na pecetowcach. Był to zwiastun prawdziwego odrodzenia gatunku, oferując piękną grafikę, ciekawą fabułę i tradycyjne pomysłowe zagadki. Dobrze więc, że także gracze mobilni będą teraz mogli wypróbować tego klasyka.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej