Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 kwietnia 2002, 09:07

Sea Dogs II w fazie alfa

Taką oto dobrą wiadomością uraczyła nas dziś rosyjska firma Akella. Oznacza to, że trzon gry został praktycznie ukończony, a teraz programiści zajmują się doszlifowywaniem całości i implementowaniem dodatkowych usprawnień. Przypominam, że wydanie Sea Dogs II planowane jest na jesień tego roku i wygląda na to, że twórcy dotrzymają terminu.

Taką oto dobrą wiadomością uraczyła nas dziś rosyjska firma Akella. Oznacza to, że trzon gry został praktycznie ukończony, a teraz programiści zajmują się doszlifowywaniem całości i implementowaniem dodatkowych usprawnień. Przypominam, że wydanie Sea Dogs II planowane jest na jesień tego roku i wygląda na to, że twórcy dotrzymają terminu.

Sea Dogs II to druga część najlepszego remake’a słynnej gry autorstwa Sida Meiera – Pirates, którego pojawienie się pobudziło do życia wielu pozostających w cieniu fanów morskich wojaży i pirackich rabunków. Sea Dogs stał się, aż takim przebojem, że jego producent, rosyjska firma Akella postanowiła stworzyć kontynuację. Akcja Sea Dogs 2 toczy się 30 lat później po wydarzeniach znanych z pierwszej części, kiedy Nicholas Sharp (bohater części pierwszej) jest już starym nawigatorem z bogatym bagażem doświadczeń. Wcielamy się w postać jednego z jego dzieci, każde posiada odmienną osobowość i charakterystyczne cechy. Od naszego wyboru, w którą postać się wcielimy zależeć będzie dalszy przebieg naszej przygody. Toczy się ona na archipelagu znanym z Sea Dogs, jednakże, teraz został on znacznie rozbudowany, posiada więcej portów i wysp. W naszej podróży w przez wzburzone wody wykonamy wiele questów, stoczymy śmiertelne pojedynki dowodząc słynnymi okrętami tamtych czasów oraz zostaniemy wręcz wciągnięci w ciekawą historię obfitującą w tajemnicze wydarzenia.

Oficjalna strona Sea Dogs II. Przypominam, że Sea Dogs, zostanie wydany w naszym kraju dzięki firmie CD Projekt 12 czerwca bieżącego roku, oczywiście w polskiej wersji językowej.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej