autor: Andrzej Klimczuk
Scrapland od American McGee na półki sklepowe już w styczniu
Grupa MercurySteam ogłosiła datę premiery swojej debiutanckiej produkcji. Scrapland (PC, Xbox) trafi na półki sklepowe już w styczniu 2005 roku. W Europie dystrybucją gry zajmie się firma Koch Media.
Grupa MercurySteam ogłosiła datę premiery swojej debiutanckiej produkcji. Scrapland (PC, Xbox) trafi na półki sklepowe już w styczniu 2005 roku. W Europie dystrybucją gry zajmie się firma Koch Media.
Scrapland to połączenie przygodowej gry akcji ukazanej w perspektywie trzeciej osoby (TPP) ze zręcznościowym symulatorem. Producentem gry jest American McGee – jeden z twórców takich przebojów jak Quake, Quake 2 raz Alice. Jak sam twierdzi „Scrapland ma ekstremalnie unikalny, dowolny styl zabawy, który wpłynął na sukces takich gier jak GTA 3, wprowadzając akcję o jeden krok do przodu”.
Podczas rozgrywki wcielimy się w postać robota - D-Tritusa, który przybywa do Chimery, stolicy ogromnej asteroidy o nazwie Scrapland. Zamordowany zostaje tam jeden z arcybiskupów asteroidy, a na dodatek znika jego „backup”. Po dokładnym zbadaniu miejsca zbrodni okazuje się, że tego strasznego czynu mogła dokonać ludzka istota. A roboty boją się ludzi. Wybucha panika… I w tym miejscu do akcji wkroczy D-Tritus, który postanowił rozwikłać zagadkę tajemniczego zniknięcia danych dostojnika.
Autorzy oddadzą graczom pełną swobodę ruchów, więc niezależnie od tego, czy będziemy podążać głównym wątkiem historii czy własną ścieżką, zawsze osiągniemy pożądany rezultat. Nasz bohater D-Tritus – będzie posiadał, możliwość asymilacji dowolnej osobowości. Będzie mógł kraść, mylić trop policji albo hackować odpowiedni serwer, aby zdobyć potrzebne informacje.
Więcej informacji o Scrapland znajdziecie w naszej encyklopedii oraz na oficjalnej stronie gry. Zapraszamy też do sprawdzenia gorącej wersji demo.