Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 sierpnia 2004, 13:34

Ściągnij i przetestuj przez krótki okres czasu pełną wersję RoboCopa

Firma Titus Interactive postanowiła udostępnić w wersji „trial” swoje ostatnie i jeszcze świeżutkie (premiera 24 lipca 2004 roku) dzieło, zatytułowane RoboCop. Jak to zwykle w przypadku tego typu inicjatyw bywa, użytkownik może ściągnąć na dysk pełną wersję programu i przez krótki czas korzystać z wszystkich dobrodziejstw gry.

Firma Titus Interactive postanowiła udostępnić w wersji „trial” swoje ostatnie i jeszcze świeżutkie (premiera 24 lipca 2004 roku) dzieło, zatytułowane RoboCop. Jak to zwykle w przypadku tego typu inicjatyw bywa, użytkownik może ściągnąć na dysk pełną wersję programu i przez krótki czas korzystać z wszystkich dobrodziejstw gry. W momencie, gdy okres próbny się zakończy, dalsza eksploatacja produktu wymagać będzie wprowadzenia klucza, który otrzymasz po uiszczeniu odpowiedniej opłaty.

Robocop to kolejna próba przeniesienia do wirtualnej rzeczywistości słynnej futurystycznej trylogii filmowej o przygodach policyjnego cyborga, zapoczątkowanej dokładnie w 1987 roku. Główną postacią niniejszej gry z gatunku FPS jest zatem „gliniarz” nazwiskiem Alex Murphy, który po zmasakrowaniu przez przestępców otrzymuje szansę dalszego życia jako hybryda człowieka i maszyny. Niezwykły stróż prawa aktywnie działa w amerykańskim mieście Neo-Detroit, celem zlikwidowania olbrzymiego syndykatu zbrodni - znajdowane ślady wiodą do komputerowego mózgu zwanego MIND oraz organizacji OCP (Omni Consumer Products) i dealerów nowego syntetycznego narkotyku.

Ograniczoną czasowo wersję gry można ściągnąć z oficjalnej strony (bezpośredni link). Więcej informacji na temat RoboCop znajdziesz w naszej Encyklopedii Gier. Zachęcamy również do zapoznania się z przygotowaną przez nas recenzją.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej