Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 maja 2017, 12:55

autor: Adrian Werner

Savage: Road to Darkness - zapowiedziano platformówkę o przygodach krokodyla ninja

Studio ARTcle ujawniło projekt Savage: Road to Darkness, czyli dwuwymiarową platformówkę, która ma połączyć wysokiej jakości kreskówkową oprawę z rozbudowaną mechaniką, koncentrującą się na walce.

SAVAGE: ROAD TO DARKNESS W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: ARTcle
  2. Gatunek: platformówka
  3. Platforma: PC
  4. Data premiery: 2018 r.

Niezależne studio ARTcle zapowiedziało swój debiutancki projekt. Okazała się nim śliczna dwumiarowa platformówka zatytułowana Savage: Road to Darkness. Produkcja zmierza wyłącznie na pecety, a premiera ma nastąpić w przyszłym roku.

Gra przeniesie nas do krainy fantasy inspirowanej japońskim folklorem; zamieszanej przez humanoidalne zwierzęta. My wcielimy się w krokodyla imieniem Wani, wyszkolonego w sekretnych technikach klanów ninja. Podczas kampanii bohater spróbuje zemścić się na tych, którzy go zdradzili.

Savage: Road to Darkness zapowiadane jest jako klasyczna dwuwymiarowa platformówka. Nacisk położony zostanie na walkę i do naszej dyspozycji oddany zostanie szeroki wachlarz ataków oraz umiejętności specjalnych. Nie zabraknie jednak również eksploracji oraz okazjonalnych zagadek logicznych.

Autorzy starannie przemyśleli, do jakich odbiorców skierowana ma być ich gra. Z jednej strony chcą przyciągnąć starszych graczy, powyżej trzydziestego roku życia, którzy tęsknią za oldskulowymi platformówkami ze swojej młodości. Jednocześnie postawili jednak na grafikę w wysokiej rozdzielczości i stylistykę, która przypomina japońskie kreskówki, dzięki czemu mają nadzieję trafić do młodszych osób, wychowanych na anime Naruto i pokrewnych tytułach.

W rezultacie Savage: Road to Darkness ma zaoferować wysoki poziom trudności i rozbudowaną mechanikę, ale bez powszechnej wśród współczesnych platformówek tego typu oprawy graficznej w stylu retro..

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej