RPG od innej strony – Straż nocna – kolejne szczegóły
Techland podał dzisiaj dodatkowe informacje dotyczące zaawansowanego systemu osobowości bohaterów występujących najnowszej grze z planu wydawniczego – Straż Nocna. Kilka podstawowych faktów powinno przybliżyć graczom działanie wspomnianego systemu.
(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta / wydawcy / dystrybutora produktu i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)
Techland podał dzisiaj dodatkowe informacje dotyczące zaawansowanego systemu osobowości bohaterów występujących najnowszej grze z planu wydawniczego – Straż Nocna. Kilka podstawowych faktów powinno przybliżyć graczom działanie wspomnianego systemu.
W Straży Nocnej, którą wkrótce w Polsce wyda Techland wszyscy fani RPG znajdą odnajdą poza klasycznymi cechami RPG również inne ciekawie zrealizowane elementy dodatkowo zwiększające nieliniowość rozgrywki…
Z informacji uzyskanych od twórców gry wynika, że do systemu rozwoju postaci wprowadzony został element zmiennej osobowości. Co to właściwie oznacza? Okazuje się, że postacie bohaterów prowadzonych przez gracza zostały zaprojektowane w sposób umożliwiający ich różne w zależności od sytuacji reakcje na bodźce pochodzące z otoczenia. Zachowania spotykanych w grze postaci i sposób prowadzenia dialogów mogą doprowadzić w zależności od typu indywidualnie rozwijanej w rozgrywce osobowości bohatera do sprzeczek ale także to powstawania innych bardziej złożonych zachowań. Na tle pełnego niespodziewanych zwrotów akcji, intryg i spisków scenariusza oraz pełnego życia świata gry dodaje to realizmu i wykwintności całej rozgrywce.
Premiera gry w Polsce zaplanowana jest na pierwszy kwartał 2006 roku.