autor: Krzysztof Bartnik
RollerCoaster Tycoon 3 - premiera w listopadzie, demo we wrześniu
Miłośnicy dwóch pierwszych odsłon RollerCoaster Tycoon z pewnością wiedzą, iż premierę trzeciej części cyklu zaplanowano na listopad tego roku. Zanim jednak gra trafi na sklepowe półki, gracze będą mogli sprawdzić, co takiego będzie miała do zaoferowania - wszystko dzięki planowanej wersji demonstracyjnej.
Miłośnicy dwóch pierwszych odsłon RollerCoaster Tycoon z pewnością wiedzą, iż premierę trzeciej części cyklu zaplanowano na listopad tego roku. Zanim jednak gra trafi na sklepowe półki, gracze będą mogli sprawdzić, co takiego będzie miała do zaoferowania - wszystko dzięki planowanej wersji demonstracyjnej.
Pytania o demo RollerCoaster Tycoon 3 tak bardzo męczyły developera, zespół Frontier Developments, że na oficjalnej stronie programu (w sekcji najczęściej zadawanych pytań vel FAQ) pojawiła się wyraźna informacja: "Wierzymy, że uda nam się przygotować grywalne demo we wrześniu, które będzie bazować na beta wersji kodu gry i które powinno dać Wam [fanom] duży wgląd na finalne wydanie RollerCoaster Tycoon 3" .
Podobnie jak w poprzedniczkach, tak i w RollerCoaster Tycoon 3 gracz otrzymuje zadanie budowy nowoczesnego parku rozrywki, w którym pierwszorzędną rolę odgrywają olbrzymie kolejki górskie (tytułowe RollerCoastery). Może go zaprojektować i wyposażać w różne atrakcje według własnego uznania, a nawet samodzielnie projektować kolejki (łuki, zakręty, itp.). Dzięki zastosowaniu grafiki 3D w tej części zyskaliśmy możliwość sprawdzenia zaprojektowanej przez siebie kolejki i przejechania się nią. Po więcej szczegółów zapraszam do Encyklopedii GRY-OnLine.