autor: Krzysztof Bartnik
Rodzina nigdy nie przebacza, czyli Gangland w „złotym” statusie
Udane połączenie strategii czasu rzeczywistego, gry role-playing oraz symulacji sim? I do tego traktujące o przemocy i zorganizowanej przestępczości? To musi być hit!:) Korporacja wydawnicza Whiptail Interactive poinformowała właśnie o zakończeniu procesu produkcyjnego pełnej wersji Gangland oraz wysłaniu płyty-matki do tłoczni (status „gold”). Szykuje się niezła porcja wrażeń dla graczy i kolejny argument dla wszelakich przeciwników elektronicznej rozrywki...
Udane połączenie strategii czasu rzeczywistego, gry role-playing oraz symulacji sim? I do tego traktujące o przemocy i zorganizowanej przestępczości? To musi być hit!:) Korporacja wydawnicza Whiptail Interactive poinformowała właśnie o zakończeniu procesu produkcyjnego pełnej wersji Gangland oraz wysłaniu płyty-matki do tłoczni (status „gold”). Szykuje się niezła porcja wrażeń dla graczy i kolejny argument dla wszelakich przeciwników elektronicznej rozrywki...
W Gangland wcielimy się w postać członka mafii sycylijskiej - Mario, który musi wypracować sobie pozycję w „rodzinie”, a następnie zająć się „wyłączaniem z biznesu” konkurencyjnych klanów. Metody, które przyjdzie nam stosować będą różne: od wymuszania okupów czy okradania banków, poprzez zastraszanie wysokich urzędników miejskich, aż do zabójstwa czy... wysadzania domów.
Za developing opisywanego tytułu odpowiada studio MediaMobsters. Ogólnoświatowy debiut Gangland nastąpi na początku marca bieżącego roku (rodzimym dystrybutorem programu została firma Cenega Poland).
Więcej informacji o Gangland: