autor: Maciej Myrcha
Rodzina FPS powiększy się o RattHunter
Informację taką podała firma Game Factory Interactive. RattHunter według zapowiedzi jest tradycyjnym, pierwszoosobowym shooterem, z akcją osadzoną w futurystycznych, naszpikowanych techniką otoczeniach. Jeśli nie nastąpią żadne opóźnienia w pracach nad grą, RattHunter ukaże się na półkach sklepowych w maju tego roku.
Informację taką podała firma Game Factory Interactive. RattHunter według zapowiedzi jest tradycyjnym, pierwszoosobowym shooterem, z akcją osadzoną w futurystycznych, naszpikowanych techniką otoczeniach. Jeśli nie nastąpią żadne opóźnienia w pracach nad grą, RattHunter ukaże się na półkach sklepowych w maju tego roku.
Akcja przenosi nas na odległą planetę, której grawitacja, atmosfera i inne warunki, są bardzo zbliżone do panujących na Ziemi. Jest ona również bogata w surowce naturalne. Głównym bohaterem gry jest dziennikarz, "wolny strzelec", który prowadzi niezależne śledztwo, mające na celu ujawnienie tajemnicy znikania robotników w jednej z fabryk. W trakcie rozgrywki gracz będzie musiał wykazać się nie tylko refleksem w eksterminacji wrogów ale także zmusić do myślenia szare komórki, co z pewnością pomoże w rozwiązaniu przygotowanych przez twórców gry zagadek.
RattHunter oferować będzie:
- 8 rodzajów broni;
- Ponad 20 lokacji;
- Szeroki wachlarz przeciwników - od genetycznych mutantów począwszy, poprzez cyborgi a na korporacyjnych najemnikach skończywszy, z których każdy zachowuje się inaczej i stosuje inną taktykę;
- Zaawansowany silnik fizyczny;
- Wciągającą fabułę z niespodziewanymi zwrotami akcji;
- Możliwość wykorzystania pojazdów.