Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 czerwca 2005, 10:41

RoboCop powraca w klasycznej strzelaninie

Prawie rok temu informowaliśmy Was o produkcie grupy Park Productions, którym był remake znanej z automatów coin-op gry RoboCop. Program zebrał bardzo dobre opinie w środowisku fanów klasycznych pozycji, gdyż był nie tylko wykonany z dużą dbałością o szczegóły, ale przede wszystkim oferował znakomitą grywalność. Jak się okazuje, trwają zaawansowane prace nad kontynuacją gry.

Prawie rok temu informowaliśmy Was o produkcie grupy Park Productions, którym był remake znanej z automatów coin-op gry RoboCop. Program zebrał bardzo dobre opinie w środowisku fanów klasycznych pozycji, gdyż był nie tylko wykonany z dużą dbałością o szczegóły, ale przede wszystkim oferował znakomitą grywalność. Jak się okazuje, trwają zaawansowane prace nad kontynuacją gry.

RoboCop powraca w klasycznej strzelaninie - ilustracja #1

Nowa wersja RoboCopa, zatytułowana roboczo RoboCop 2D 2 zaoferuje jeszcze większą dawkę strzelania, rzadko spotykane dotąd w dwuwymiarowych strzelaninach efekty graficzne oraz multum przeciwników do eksterminacji. Jak zwykle oczyszczenie miasta z przestępczego pomiotu leżeć będzie w gestii Alexa Murphy’ego, który po brutalnym morderstwie stał się broniącą prawa maszyną.

Na stronie Park Productions jest już dostępne krótkie i niezwykle ubogie demo, ale dające pewien pogląd na to, jak gra będzie się ostatecznie prezentować. Podobnie jak wydany w ubiegłym roku RoboCop 2D, także i jego następca zostanie udostępniony fanom całkowicie za darmo. Prace są już bardzo zaawansowane i prawdopodobnie autorom uda się dotrzymać ustalonego wcześniej terminu premiery, czyli czwartego kwartału 2005 roku.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej