autor: Krzysztof Bartnik
Rise of Nations dopiero w maju
Ponad tysiąc beta-testerów gry Rise of Nations ciągle „odwala” świetną robotę wyłapując kolejne błędy programu i podsuwając autorom nowe pomysły czy sugestie unowocześnień już zaimplementowanych cech gry - w końcu takie jest ich zadanie. Niestety, właśnie z tego powodu (tj. sporej ilości błędów i niedoróbek) wydawca gry - firma Big Huge Games - zdecydował się na opóźnienie premiery swojego tytułu do 20 maja.
Ponad tysiąc beta-testerów gry Rise of Nations ciągle „odwala” świetną robotę wyłapując kolejne błędy programu i podsuwając autorom nowe pomysły czy sugestie unowocześnień już zaimplementowanych cech gry - w końcu takie jest ich zadanie. Niestety, właśnie z tego powodu (tj. sporej ilości błędów i niedoróbek) wydawca gry - firma Big Huge Games - zdecydował się na opóźnienie premiery swojego tytułu do 20 maja.
Rise of Nations to strategia czasu rzeczywistego, która świetnie połączy epicki wymiar strategii turowych (np. Civilization) oraz dynamikę rozgrywki typową dla RTS-ów w stylu Age of Empires. Gracze rozpoczynają jako przywódca małej wioski z epoki kamienia łupanego i mogą poprowadzić swoją nację (18 narodów, w tym 10 grywalnych) przez pięć tysięcy lat rozwoju (łącznie osiem epok), aż po czasy współczesne. Możemy zająć się wszystkimi aspektami działalności państwa, tj. ekonomią, rozwojem naukowym i technologicznym, dyplomacją, budową armii, walką oraz ekspansją terytorialną. (Encyklopedia)
Więcej informacji: oficjalna strona.