autor: Kamil Zwijacz
Rime, nowa gra twórców Deadlight, wykorzystuje technologię Unreal Engine 4
Studio Tequila Works, pracujące aktualnie nad ciekawie zapowiadającą się platformówką Rime, ujawniło, że projekt działa w oparciu o technologię Unreal Engine 4. Jest to więc trzecia gra na konsolę PlayStation 4, o której wiemy, że korzysta z rozwiązań firmy Epic Games.
Studio Tequila Works poinformowało na Twitterze, że gra Rime wykorzystuje technologię Unreal Engine 4. Platformówka jest jedną z nielicznych produkcji dedykowanych konsoli PlayStation 4, która będzie napędzana przez nowy silnik firmy Epic Games.
Obecnie wiemy jedynie o dwóch grach na nowe urządzenie japońskiego koncernu, wykorzystujących czwartą wersję popularnych narzędzi deweloperskich. Jest to Primal Carnage: Genesis, pierwszoosobowa strzelanka z dinozaurami od firmy Lukewarm Media, oraz Daylight – horror od twórców Blacklight Retribution. Do tego niewielkiego grona dołączyła właśnie hiszpańska ekipa Tequila Works.
O Rime nie wiemy na razie zbyt wiele. Pewnym jest, że będzie to klimatyczna gra platformowo-przygodowa, przywodząca na myśl chociażby kultowe Ico. W produkcji pokierujemy losami chłopaka, który stara się wydostać z pięknej, lecz niebezpiecznej wyspy. Tytuł został ujawniony podczas targów Gamescom w sierpniu bieżącego roku.
Studio Tequila Works to niezależny deweloper gier wideo, który do tej pory wydał jedną produkcję - Deadlight na konsolę Xbox 360 oraz komputery PC. Tytuł okazał się niezłą platformówką, osadzoną w świecie opanowanym przez zombie. Co ciekawe, gra napędzana jest przez silnik Unreal Engine 3, więc Rime nie będzie pierwszym spotkaniem Hiszpanów z rozwiązaniami firmy Epic Games.