Remake klasycznego Dooma
Wszyscy spodziewali się, że data 10 grudnia 2003, czyli dziesiąta rocznica opublikowania Dooma, przyniesie jakiś niespodziewany prezent od id Software, w postaci oficjalnego dema trzeciej części kultowej gry. Niestety, jak na razie możemy o tym zapomnieć.
Wszyscy spodziewali się, że data 10 grudnia 2003, czyli dziesiąta rocznica opublikowania Dooma, przyniesie jakiś niespodziewany prezent od id Software, w postaci oficjalnego dema trzeciej części kultowej gry. Niestety, jak na razie możemy o tym zapomnieć.
Nie zawiódł natomiast włoski fanatyk tej gry, Davide Alidosi, ukrywający się pod pseudonimem Indrema, który opublikował w dniu wczorajszym, nieoficjalny remake legendarnego tytułu. Program bazuje na znanym porcie Doomsday, a także wszelkich innych udoskonaleniach, jakie w ciągu kilku ostatnich lat pojawiły się na łamach różnych serwisów, poświęconych edycji Dooma.
Niestety, jedyną przeszkodą w pełnym rozkoszowaniu się poprawionym klasykiem, są lekko przesadzone wymagania sprzętowe: komputer z zegarem wyższym niż 1 Ghz, karta graficzna klasy GeForce 3 i 512 MB RAM’u. Linki do wszystkich plików, składających się na Doom Remake, znajdziecie na końcu wiadomości, natomiast poniżej, w ramach zachęty, publikujemy kilka screenshotów:
Linki do plików:
- Doom Remake Build 101 (510 MB)
- Dodatkowy pakiet skór wysokiej jakości (25 MB)
Filmy demonstracyjne (WMV):
Więcej informacji można uzyskać na stronach: