Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 marca 2022, 08:25

autor: Adrian Werner

Remake Dead Space mógł zostać opóźniony do 2023 roku

Według nowych doniesień premiera remake’u Dead Space została opóźniona. Firma Electronic Arts ma być bardzo zadowolona z jakości tego projektu i chce się upewnić, że będzie on odpowiednio dopracowany.

Mamy złe wieści dla gracy czekających na remake Dead Space, czyli odświeżoną wersję klasycznego horroru science fiction. Według nowych doniesień premiera gry została opóźniona.

Opóźnienie remake’a Dead Space – co musicie wiedzieć

Electronic Arts nigdy oficjalnie nie podało daty premiery, ale według wcześniejszych plotek zespół deweloperski miał planować debiut gry w październiku tego roku. Źródłem zarówno poprzednich, jak i nowych doniesień jest zazwyczaj bardzo dobrze poinformowany dziennikarz Jeff Grubb z serwisu Venture Beat. Oto najważniejsze szczegóły.

  1. Plany tegorocznej premiery remake’a Dead Space nie zostaną zrealizowane. Gra ukaże się najwcześniej w 2023 roku.
  2. Decyzję tę podjęto w celu zapewnienia autorom czasu na właściwe dopracowanie projektu.
  3. Remake ma prezentować się wyśmienicie – jakość projektu imponuje szefostwu Electronic Arts, dlatego firma nie chce ryzykować z przedwczesną premierą.
  4. Celem jest, aby produkcja dorównywała jakością remake’owi Resident Evil 2.

Co ciekawe, według Jeffa Grubba, jeśli remake Dead Space odniesie sukces, to możemy spodziewać się kolejnych odsłon cyklu. Dziennikarz nie uściślił jednak, czy chodzi o odświeżone wersje innych części serii, czy też zupełnie nowe sequele. Powodzenie projektu może również zwiększyć inwestycje Electronic Arts w gry dla pojedynczego gracza.

Przypomnijmy, że remake Dead Space zmierza na PC oraz konsole Xbox Series X/S oraz PlayStation 5. Dzisiaj wieczorem odbędzie się kolejny stream autorów i liczymy, że podczas niego zobaczymy nowy zapis rozgrywki. Transmisja ruszy o 19:00 czasu polskiego.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej