Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 sierpnia 2006, 11:41

autor: Piotr Doroń

Rekordowa sprzedaż Brain Age

Brain Age: Train Your Brain in Minutes a Day, jedna z najbardziej nowatorskich gier (programów) firmy Nintendo, osiągnęła ogromny sukces na światowym rynku. Sprzedaż tejże pozycji przekroczyła bowiem poziom 4 milionów egzemplarzy.

Brain Age: Train Your Brain in Minutes a Day, jedna z najbardziej nowatorskich gier (programów) firmy Nintendo, osiągnęła ogromny sukces na światowym rynku. Sprzedaż tejże pozycji przekroczyła bowiem poziom 4 milionów egzemplarzy.

Rekordowa sprzedaż Brain Age - ilustracja #1

W samej tylko Europie, w ciągu dziewięciu tygodni od momentu premiery, sprzedano 500.000 sztuk Brain Age: Train Your Brain in Minutes a Day. Laurent Fisher, dyrektor ds. marketingu w Nintendo of Europe, opisał całą sytuację w następujący sposób: „Jesteśmy bardzo zadowoleni z sukcesu, jaki osiągnęła gra Dr. Kawashima’s Brain Training (występuje ona również pod takim tytułem – przyp. red.) w Europie, w której wiele osób sprawdza teraz swoje umiejętności logicznego myślenia, korzystając z naszego unikatowego programu”. Dodał również, że ma nadzieje, iż kolejne gry wchodzące w skład grupy Touch! Generations (mającej bawić, a jednocześnie uczyć – więcej informacji na jej temat znajdziecie tutaj) osiągną podobny sukces.

Rekordowa sprzedaż Brain Age - ilustracja #2

Japończycy z kolei zakupili już 3 miliony egzemplarzy pierwszej części Brain Training. Zbliżoną ilość do Europejczyków mają w swych domach Amerykanie, którzy zdecydowali się na 600.000 sztuk gry. Trzeba jednak zaznaczyć, że premiera gry w Stanach miała miejsce w kwietniu, a mieszkańcy Starego Kontynentu dostęp do gry mają dopiero od czerwca.

Przypomnijmy, że od 7 lipca 2006 roku dostępna jest również druga część gry, zatytułowana Big Brain Academy. Popyt na nią jest równie wysoki. Więcej informacji na temat Brain Age: Train Your Brain in Minutes a Day znajdziecie w naszej Encyklopedii.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej