autor: Maciej Myrcha
Reklamy PlayStation namawiają do samobójstwa?!
Do takiego wniosku doszło kierownictwo firmy Network Rail, zarządzającej stacją Piccadilly. A doprowadził do tego plakat reklamowy, zamieszczony na wspomnianej stacji, reklamujący konsolę PlayStation (widoczny poniżej). Pracownik kolei, który dostrzegł ten plakat, stwierdził, iż namawia on ludzi do wskoczenia pod pociąg, o czym niezwłocznie zawiadomił swoich przełożonych.
Do takiego wniosku doszło kierownictwo firmy Network Rail, zarządzającej stacją Piccadilly. A doprowadził do tego plakat reklamowy, zamieszczony na wspomnianej stacji, reklamujący konsolę PlayStation (widoczny poniżej). Pracownik kolei, który dostrzegł ten plakat, stwierdził, iż namawia on ludzi do wskoczenia pod pociąg, o czym niezwłocznie zawiadomił swoich przełożonych.
Po tej sytuacji wydarzenia potoczyły się błyskawicznie. Firma zajmująca się reklamami została zmuszona do zasłonięcia feralnego plakatu (zaklejono go taśmą) a następnie do całkowitego usunięcia reklamy PlayStation. Rzecznik prasowy Network Rail tłumaczy to tym, iż przesłanie reklamy skierowane do odbiorców konsoli, czyli młodych osób, namawia ich do skoków na tory, co jest sprzeczne z wszelkimi zasadami bezpieczeństwa na kolei.
Przedstawiciele Sony odmówili skomentowania zaistniałej sytuacji.