Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 stycznia 2006, 09:44

autor: Maciej Myrcha

Realistyczna flora w Age of Conan: Hyborian Adventures

Grono firm, które wykorzystują w swoich grach technologię SpeedTreeRT, pozwalającą na odwzorowanie niezwykle realistycznie wyglądającej flory, powiększyło się o korporację Funcom. Pierwszą produkcją, w której SpeedTreeRT znajdzie zastosowanie jest Age of Conan: Hyborian Adventures.

Grono firm, które wykorzystują w swoich grach technologię SpeedTreeRT, pozwalającą na odwzorowanie niezwykle realistycznie wyglądającej flory, powiększyło się o korporację Funcom. Pierwszą produkcją, w której SpeedTreeRT znajdzie zastosowanie jest Age of Conan: Hyborian Adventures.

Realistyczna flora w Age of Conan: Hyborian Adventures - ilustracja #1

Jak powiedział pan Hansen, Project Manager firmy Funcom "zintegrowanie oprogramowania SpeedTreeRT z kodem gry było wyjątkowo proste a otrzymane efekty okazały się niezwykle realistyczne. Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości wykorzystania tej technologii a gdy gracze zobaczą ją w działaniu zrozumieją nasz zachwyt."

Realistyczna flora w Age of Conan: Hyborian Adventures - ilustracja #2

Przypomnijmy, iż z dobrodziejstw SpeedTreeRT skorzystały dotychczas m.in. takie firmy jak Epic Games (silnik Unreal Engine 3) czy Piranha Bytes (Gothic III). Więcej informacji na temat Age of Conan: Hyborian Adventures znajdziecie w naszej Enycklopedii.

Realistyczna flora w Age of Conan: Hyborian Adventures - ilustracja #3
Realistyczna flora w Age of Conan: Hyborian Adventures - ilustracja #4