autor: Maciej Myrcha
Realistyczna flora w Age of Conan: Hyborian Adventures
Grono firm, które wykorzystują w swoich grach technologię SpeedTreeRT, pozwalającą na odwzorowanie niezwykle realistycznie wyglądającej flory, powiększyło się o korporację Funcom. Pierwszą produkcją, w której SpeedTreeRT znajdzie zastosowanie jest Age of Conan: Hyborian Adventures.
Grono firm, które wykorzystują w swoich grach technologię SpeedTreeRT, pozwalającą na odwzorowanie niezwykle realistycznie wyglądającej flory, powiększyło się o korporację Funcom. Pierwszą produkcją, w której SpeedTreeRT znajdzie zastosowanie jest Age of Conan: Hyborian Adventures.
Jak powiedział pan Hansen, Project Manager firmy Funcom "zintegrowanie oprogramowania SpeedTreeRT z kodem gry było wyjątkowo proste a otrzymane efekty okazały się niezwykle realistyczne. Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości wykorzystania tej technologii a gdy gracze zobaczą ją w działaniu zrozumieją nasz zachwyt."
Przypomnijmy, iż z dobrodziejstw SpeedTreeRT skorzystały dotychczas m.in. takie firmy jak Epic Games (silnik Unreal Engine 3) czy Piranha Bytes (Gothic III). Więcej informacji na temat Age of Conan: Hyborian Adventures znajdziecie w naszej Enycklopedii.