autor: Marek Grochowski
Real World Golf 2007 w produkcji
W ubiegłym roku na rynku ukazała się nietypowa, bo wykorzystująca kontroler o nazwie Gametrak, gra Real World Golf. Tytuł został entuzjastycznie przyjęty wśród maniaków nowinek technicznych, ale nie przekonał do siebie szerszego grona odbiorców. Najwyraźniej jednak nie przeszkadza to jego twórcom, ekipie Mad Catz, w pracach nad sequelem produktu, oznaczonym numerkiem 2007.
W ubiegłym roku na rynku ukazała się nietypowa, bo wykorzystująca kontroler o nazwie Gametrak, gra Real World Golf. Tytuł został entuzjastycznie przyjęty wśród maniaków nowinek technicznych, ale nie przekonał do siebie szerszego grona odbiorców. Najwyraźniej jednak nie przeszkadza to jego twórcom, ekipie Mad Catz, w pracach nad sequelem produktu, oznaczonym numerkiem 2007.
Druga odsłona symulatora golfa według założeń programistów ma poprawić wszystko to, co nie do końca funkcjonowało u jej poprzedniczki. Mowa tu głównie o obsłudze wymyślnego narzędzia, Gametraka, pozwalającego na przenoszenie naszych ruchów do wirtualnego świata za pomocą techniki motion capture. Zestaw składający się z rękawiczek, specjalnego kija golfowego i stacji bazowej już wkrótce będzie dwukrotnie wydajniejszy, niż miało to miejsce w pierwszym Real World Golfie. Obsługi kontrolera nauczymy się dzięki opcji Swing Trainer, która pokrótce objaśni nam, w jaki sposób powinniśmy używać kontrolera, by skierować piłkę do dołka.
Głównym celem twórców jest dodanie grze maksymalnego realizmu. Jeśli jednak dla kogoś zabawy z systemem motion capture okażą się niezbyt satysfakcjonujące, zawsze będzie mógł on przetestować jedno z 15 nowych pól golfowych, popatrzeć na ulepszoną grafikę czy też posłuchać ciekawego komentarza w wykonaniu legendy elitarnego sportu – Petera Alissa. Real World Golf trafi na rynek jesienią, zaszczycając swą obecnością posiadaczy PeCetów i PlayStation 2.