Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 8 lipca 2015, 13:17

autor: Adrian Werner

Rayman Adventures - zapowiedziano kolejną mobilną odsłonę marki

Firma Ubisoft zapowiedziała Rayman Adventures, czyli kolejną mobilną odsłonę popularnej platformówkowej marki. Co ciekawe, tym razem nie będzie to auto-runner i otrzymamy pełną swobodę eksploracji map.

Rayman Jungle Run i Rayman Fiesta Run to jedne z najlepszych platformówek mobilnych. Dlatego z radością powitaliśmy ujawnienie przez firmę Ubisoft projektu Rayman Adventures, czyli kolejnej odsłony tej marki, która również trafi na smartfony i tablety.

W grze poznamy historię świętego drzewa, strojącego w środku magicznego lasu. Zapewniające mu moc jaja zostały skradzione, więc naszym zadaniem będzie oczywiście ich odzyskanie. Rayman Adventures zaoferuje obszerną kampanię dla pojedynczego gracza – w jej trakcie weźmiemy udział w wielkiej wyprawie, podczas której zwiedzimy szereg różnorodnych lokacji, poczynając od ponurych zamków aż po mityczne wyspy Olimpu. Rayman nie uda się w tę podróż samotnie, gdyż towarzyszyć mu będzie wojowniczka Barbara, należąca do klanu wikingów.

Co ciekawe, tym razem nie otrzymamy auto-runnera – Rayman Adventures to tradycyjna platformówka 2D, z pełną swobodą eksploracji map. Ponadto wspomniane jaja będą miały postać inteligentnych istot znanych jako Incrediballs, które posłużą nam pomocą podczas przygód. Kluczowym elementem rozgrywki ma być bowiem kolekcjonowanie tych stworów i wykorzystywanie ich mocy we właściwych momentach.

Gra przeznaczona ma być wyłącznie dla pojedynczego gracza, ale jednocześnie umożliwi rywalizację z innymi użytkownikami za pomocą nietypowego systemu rankingów. Będzie on miał postać naszej własnej wersji świętego drzewa, które odżywać mają nasze sukcesy, pozwalając tym samym na wizualne porównanie osiągnięć różnych graczy.

Podobnie jak poprzednie odsłony, Rayman Adventures będzie mogło pochwalić się przepiękną dwuwymiarową grafiką napędzaną przez silnik UbiArt Framework, który zaoferuje 60 klatek na sekundę, wysoki poziom detali i realistyczną symulację efektów cząsteczkowych.

Na razie Ubisoft potwierdził tylko wersję na iOS-a, ale poprzednie odsłony zawitały także na Androida, Windows Phone'a i Windows 8, więc spodziewamy się, że tym razem będzie podobnie. Premiera zaplanowana została na jesień tego roku.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej