autor: Krzysztof Bartnik
Ratchet & Clank w roli komandosów...
Amerykański oddział korporacji Sony Entertainment oficjalnie poinformował o przygotowywaniu sequela do gry Ratchet & Clank, który nosi podtytuł Going Commando. Produkcja, podobnie jak oryginał, będzie oczywiście rozbudowanym platformerem ze sporą domieszką akcji, zaś za jej developing odpowiada firma Insomniac Games.
Amerykański oddział korporacji Sony Entertainment oficjalnie poinformował o przygotowywaniu sequela do gry Ratchet & Clank, który nosi podtytuł Going Commando. Produkcja, podobnie jak oryginał, będzie oczywiście rozbudowanym platformerem ze sporą domieszką akcji, zaś za jej developing odpowiada firma Insomniac Games.
Skąd wzięła się taka nazwa? Otóż Ratchet ma zostać ubrany w specjalny strój komandosa, służący w głównej mierze jako ochrona przed ciosami przeciwników... Nasi bohaterowie przeniosą się do galaktyki Bogon, gdzie do rozwikłania będą mieli sprawę zniknięcia eksperymentalnych produktów tamtejszej mega-korporacji...
Pełna wersja zaoferuje nam: 20 nowych broni, które będą mogły zostać rozbudowane w czasie rozgrywki, około 30 przeróżnych przedmiotów do odkrycia, nowy system zdobywania doświadczenia (w skrócie - im więcej przeciwników pokonasz, tym lepiej), 20 planet do eksploracji (całkowicie nowe środowiska), zestaw mini-gierek, dopracowane efekty audio-wizualne, i wiele innych.
Premiera Ratchet & Clank: Going Commando została zaplanowana na 25 listopada tego roku. Szczegóły dotyczące rzeczonego tytułu poznamy na, zbliżających się wielkimi krokami, targach E3 (Los Angeles; 14-16 maja). Docelową platformą sprzętową dla gry jest konsola PlayStation 2.