Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 listopada 2006, 12:50

autor: Piotr Doroń

Rainbow Six: Vegas (X360) w fazie "złota"

Francuski koncern UbiSoft poinformował, że proces produkcyjny gry Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas dobiegł końca. Pozycja osiągnęła tym samym fazę „złotą” i trafiła do tłoczni. Stamtąd już tylko krok w kierunku półek sklepowych.

Francuski koncern UbiSoft poinformował, że proces produkcyjny gry Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas w wersji na 360-tkę dobiegł końca. Pozycja osiągnęła tym samym fazę „złotą” i trafiła do tłoczni. Stamtąd już tylko krok w kierunku półek sklepowych.

Zanim jednak Europejczycy położą swoje dłonie na padach Xboksa 360, RS: Vegas przetestowane zostanie przez mieszkańców Ameryki Płn. Tamtejsza premiera odbędzie się już 20 listopada. My otrzymamy własną wersję 1 grudnia.

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas jest następną częścią cyklu taktycznych gier akcji, firmowanego przez słynnego amerykańskiego autora książkowych thrillerów politycznych. Zgodnie z tytułem przeniesiemy się do największego miasta w amerykańskim stanie Nevada, znanego przede wszystkim dzięki licznym kasynom, hotelom etc. Do wspomnianej metropolii na Pustyni Mojave trafiamy w związku z występującymi na tym terenie ogniskami terroryzmu, które jako członkowie elitarnego oddziału rządowego musimy natychmiast likwidować. W skład owego świetnie wyszkolonego zespołu wchodzi m.in. Logan Keller (dowódca i ekspert w dziedzinie rekonesansu), Michael Walter (fachowiec od ciężkiej broni) i Jung Park (elektronik i strzelec wyborowy zarazem).

Producentem Rainbow Six: Vegas jest studio UbiSoft Montreal. Gra zostanie wydana również na konsole PS3, PSP oraz komputery osobiste. Więcej informacji na jej temat znajdziecie w naszej Encyklopedii.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej