Quake Champions - Boty, krew i inne nowości
W Quake Champions można zagrać we wczesnym dostępie za pośrednictwem Bethesda.net i Steam.
Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji gry-online.pl.
Quake Champions stale ewoluuje i rozwija się we wczesnym dostępie dzięki informacjom od społeczności – najnowsza aktualizacja nie jest w tej kwestii wyjątkiem. Wdrożona dzisiaj czerwcowa wersja wprowadza innowacyjne funkcje, dzięki którym znajomi łatwiej i szybciej nabiorą wprawy w grze – jedną z nich jest bardzo wyczekiwana przez społeczność możliwość korzystania z botów. Czytajcie niżej, by poznać wszystkie soczyste szczegóły!
ZMIANY
INWAZJA BOTÓW – chcesz podszlifować umiejętności? Ktoś zwiał z gry w trakcie walki i w twojej drużynie deathmatchowej jest za mało osób? Teraz z pomocą przyjdą ci boty. Właśnie tak, ta sama SI, która niedługo osiągnie osobliwość i obejmie w maszynowej apokalipsie władzę nad światem, teraz steruje [opcjonalnymi] przeciwnikami w grze! Boty posiadają regulowany poziom trudności, by gracze mogli ćwiczyć i poprawiać umiejętności w trybie szkoleniowym, oraz będą w miarę potrzeby automagicznie zajmować puste miejsca w grach sieciowych. Ta pierwsza, nieznaczna faza nadciągającej robokalipsy – na razie obejmującej świat Quake'a – dotknie deathmatchu, deathmatchu drużynowego i trybu instagib. W planach mamy kolejne aktualizacje wiodące do Armagedonu w stylu Matrixa!
KASKADY KRWI – zmienianie przeciwników w mgiełkę krwi i flaków stanowi element wszystkich gier od id. W Quake Champions już teraz nie brakuje soczystych, rwących bebechy scen śmierci. Ale co jeśli wam powiemy, że zażarta walka i krwawa jatka, jakie mają miejsce na arenie, mogą stać się jeszcze brutalniejsze dzięki nowemu, dodanemu dziś systemowi krwi i szczątków? Tak, teraz, w tym pierwszym etapie jego wprowadzania, każdy z czempionów został stworzony z wyjątkowego zestawu fragmentów uwzględniającego pojedyncze części noszonego przez nich pancerza oraz narządy wewnętrzne, cyberwszczepy i inne elementy, dzięki czemu na polu walki powstają arcydzieła, jakich nie powstydziłby się Jackson Pollock. Nowy system krwi i szczątków modyfikuje nawet zakrwawione latające strzępy w zależności od tego, jakie skórki i kolory wykorzystywał zabity czempion. Krewtastyczna sprawa!
ZAKTUALIZOWANY SKLEP – system krwi i szczątków czyni z przyjaciół i wrogów niezwykle szczegółowe trupy. Tym ważniejsze więc jest, by odpowiednio się ubrać i uczynić swojego czempiona wyjątkowym. Dlatego też zaktualizowaliśmy sklep i dodaliśmy do niego mnóstwo różnych elementów kosmetycznych, dzięki czemu postaci mogą się ubrać, nim zostaną rozebrane... na części.
I WIELE WIĘCEJ – informacje od społeczności są dla nas teraz ważniejsze niż kiedykolwiek, a ponieważ nasi fani to jedna z najbardziej barwnych i fajowych grup w świecie gier, zespół wprowadził następujące zmiany:
- Wielotrybowe listy gier: Grasz już cały dzień i chcesz coś urozmaicić? Teraz możesz zmieniać tryby gry pomiędzy rozgrywkami, nie opuszczając lobby. Gracze głosują, w co chcą zagrać, wybierając między dwiema dostępnymi kombinacjami trybu i mapy oraz opcją losową. Zostań na arenie na zawsze!!! No wiesz, jak Ranger!
- Kamera śmierci oraz zdrowie i pancerz: rozgrywka w Quake Champions jest szybka. Tak szybka, że czasem nie masz nawet pojęcia, jakim cudem ktoś przeżył i zdołał cię załatwić. Teraz podczas gier nierankingowych kamera śmierci będzie pokazywać świeżo sfragowanym graczom pozostałe zdrowie i pancerz ich przeciwnika. Zabił cię, mając 1 PZ? Szczęściarz. Ruszaj i zemścij się jednym wystrzałem z karabinu maszynowego!
- Informacja o zdrowiu i pancerza drużyny: w trybach drużynowych poziom zdrowia i pancerza członków drużyny będzie widoczny na ekranie. Dzięki temu będziesz wiedzieć, czy możesz zgarniać to megazdrowie dla siebie, czy ktoś z twoich potrzebuje go jednak bardziej.
- Nowy system rozwoju i łupów: zdobywanie PD zostało zmodyfikowane tak, by awansowanie przebiegało szybciej. Ponadto gracze, którzy postanowią grać w zespołach, otrzymają za to dodatkowe PD i przychylność. Plecaki, skrzynie i relikwiarze zawierają teraz ponadto mniej duplikatów, a odłamki można wykorzystywać do zakupu skrzyń. System jako całość jest szybszy, prostszy i przydatniejszy niż kiedykolwiek wcześniej.
- Nowy sposób na testowanie i kupowanie czempionów: lista postaci znacząco wzrosła od uruchomienia wczesnego dostępu i wiemy, że grający za darmo też chcą spróbować nowych czempionów. By to ułatwić, zlikwidowaliśmy system wynajmu i zastąpiliśmy go rotacją dostępnych w danym momencie bohaterów. Ponadto można ich teraz odblokowywać na stałe nie tylko za będącą walutą premium platynę, ale też za przychylność. Krótko mówiąc, łatwiej teraz przetestować nowych bohaterów i można odblokowywać ich, po prostu grając.
- Zmiany w zbalansowaniu rozgrywki: Quake Champions doczekało się nie tylko widocznych na pierwszy rzut oka zmian, ale też bardziej ukrytych poprawek ulepszających ogólne zbalansowanie gry. Są to na przykład zmiany prędkości ruchu, wartości PZ i PP dla lekkich, średnich i ciężkich czempionów, a także zmiany niektórych statystyk broni oraz umiejętności niektórych postaci.
W Quake Champions można zagrać we wczesnym dostępie za pośrednictwem Bethesda.net i Steam. Aby dowiedzieć się więcej, wejdź na www.Quake.com. Odwiedź też polski profil gry na Facebooku: www.facebook.com/Quake.Poland.