Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 sierpnia 2005, 09:04

Quake 4 w trybie multiplayer i pierwszy dodatek do Doom 3 na Xbox-a atrakcjami QuakeCon-u

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, podczas tegorocznej edycji imprezy QuakeCon, firma id Software po raz pierwszy zaprezentuje szerszej publiczności tryb multiplayer w wielce oczekiwanej, czwartej odsłony cyklu Quake. Opublikowane wczoraj oświadczenie prasowe nie pozostawia też wątpliwości w sprawie pierwszego dodatku do Doom 3, przeznaczonego na konsolę Xbox – również i on zostanie pokazany

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, podczas tegorocznej edycji imprezy QuakeCon, firma id Software po raz pierwszy zaprezentuje szerszej publiczności tryb multiplayer w wielce oczekiwanej, czwartej odsłony cyklu Quake. Opublikowane wczoraj oświadczenie prasowe nie pozostawia też wątpliwości w sprawie pierwszego dodatku do Doom 3, przeznaczonego na konsolę Xbox – również i on zostanie pokazany graczom.

Quake 4 w trybie multiplayer i pierwszy dodatek do Doom 3 na Xbox-a atrakcjami QuakeCon-u - ilustracja #1

Jaki będzie multiplayer w Quake 4? Przede wszystkim szybki. Członkowie firmy Raven Software – odpowiedzialni za powstanie kolejnej odsłony kultowej strzelaniny – nie mają zamiaru eksperymentować i przygotują rozgrywkę opartą na doświadczeniach uzyskanych z Quake III: Arena. Autorzy przewidzieli następujące tryby zabawy: Deathmatch, Team Deathmatch, Arena, Capture the Flag oraz Tournament (zarówno dla drużyn komandosów, jak i Stroggów). QuakeCon rozpocznie się już jutro o 16 naszego czasu. Imprezę będzie można oglądać w Internecie za pomocą dwóch transmisji telewizyjnych. Więcej szczegółów na ten temat w naszym wczorajszym newsie.

W oficjalnym oświadczeniu prasowym możemy również przeczytać o prezentacji pierwszego i jak na razie jedynego dodatku do Doom 3 o nazwie Resurrection of Evil dla posiadaczy konsoli Xbox. Rozszerzenie przygotowywane jest przez studio Nerve Software. Więcej informacji na jego temat znajdziecie w naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej