autor: Amadeusz Cyganek
PUBG sprzedało się w 50 milionach kopii, liczba graczy kilkukrotnie większa
PUBG Corp. – deweloper gry PlayerUnknown’s Battlegrounds – przedstawił statystyki związane z obecnością na rynku tej produkcji. Co tu dużo mówić – liczby zdecydowanie robią wrażenie.
PUBG Corp. poinformowało właśnie, że PlayerUnknown’s Battlegrounds, czyli szalenie popularna produkcja studia Bluehole reprezentująca gatunek tzw. battle royale, przekroczyła kolejny „kamień milowy” - mowa o 50 milionach sprzedanych kopii na peceta oraz Xboksa One.
Jeszcze lepsze wrażenie robią statystyki liczby graczy, którzy odpalili PUBG – uwzględniając urządzenia mobilne oraz dwie wyżej wymienione maszynki do grania, w PUBG zagrało aż 400 milionów osób. Dziennie natomiast na serwerach pojawia się około 87 milionów graczy.
Z tej okazji w serwisie Steam wystartowała specjalna promocja, w ramach której możecie nabyć ten tytuł znacznie taniej. Przecena wynosi 33%, a obniżona cena to 48,90 złotych. Wydaje się, że to dobra okazja dla każdego gracza chcącego wejść w świat tej niesamowicie popularnej produkcji.
Sanhok - nowa mapa już w piątek
Przy okazji warto wspomnieć, że już w piątek, 22 czerwca, twórcy wypuszczą nowy patch wprowadzający sporo dodatkowej zawartości. Najważniejszym elementem będzie nowa mapa o nazwie Sanhok o rozmiarach 4x4 km, czyli dokładnie takich, jak w grze Fortnite. Jej powierzchnia ma stanowić zaledwie 25% dotychczasowych lokacji, można więc spodziewać się, że zabawa będzie znacznie szybsza.
Dodatkowo gracze otrzymają nową broń – to strzelba QBZ95, zastępująca popularną SCAR-L i dostępna tylko na nowej mapie. Twórcy postarali się również o odświeżenie interfejsu, oferując także możliwość zmiany koloru włosów na jeden z palety barw RGB. Aktualizacja na razie trafi wyłącznie do posiadaczy pecetowej wersji gry.