autor: Radosław Grabowski
Przygodówka, powstająca od ponad dziesięciu lat, już niebawem trafi na rynek
Mieszcząca się w Wielkiej Brytanii korporacja G2 Games, która już wkrótce wyda strategię czasu rzeczywistego pt. Alliance: Future Combat, zamierza wprowadzić na rynek także inną pecetową pozycję. Mowa o przygodówce, noszącej nazwę Limbo of the Lost i tworzonej przez małą firmę Majestic Studios (zaledwie trzech dość utalentowanych projektantów) od ponad dziesięciu lat.
Mieszcząca się w Wielkiej Brytanii korporacja G2 Games, która już wkrótce wyda strategię czasu rzeczywistego pt. Alliance: Future Combat, zamierza wprowadzić na rynek także inną pecetową pozycję. Mowa o przygodówce, noszącej nazwę Limbo of the Lost i tworzonej przez małą firmę Majestic Studios (zaledwie trzech dość utalentowanych projektantów) od ponad dziesięciu lat.
Początkowo niniejsza gra powstawała z myślą o komputerze Atari ST, aczkolwiek później developerzy postanowili zmienić docelową platformę sprzętową i wybrali konsolę Amiga CD32. Jednakże ostatecznie autorzy zdecydowali się na przeniesienie całości w środowisko pecetowe i właśnie od 2002 roku opracowywana jest wersja, dedykowana „blaszakom”. Zrezygnowano z pierwotnego pomysłu zaimplementowania płaskiej grafiki i interfejsu point & click na rzecz nowoczesnej trójwymiarowej oprawy wizualnej i intuicyjnego systemu sterowania, opartego o mysz i klawiaturę.
Naszą rolą w trakcie wirtualnej zabawy będzie zostanie Przeznaczeniem kapitana Benjamina Briggsa, który zbada zakamarki Twierdzy Zagubionych Dusz. Nie pokierujemy więc bezpośrednio postacią bohatera, lecz jedynie zasygnalizujemy konieczność wykonania przez protagonistę konkretnych czynności. Oczywiście awanturnik ów nie zawsze zgodzi się z naszymi sugestiami i jego zdanie trzeba będzie uszanować – szczególnie z uwagi na posiadanie przez niego pieczęci do tajemniczej Książki.
Pierwszoplanowymi przeciwnikami Briggsa mają być Czterej Jeźdźcy Apokalipsy, wspomagani przez Los. Pokonanie tych straszliwych oponentów stanie się możliwe za sprawą rozwiązywania rozmaitych zagadek w liczbie około tysiąca. Dodatkowo developerzy zaimplementują ponad sześćset lokacji, blisko pięćdziesiąt postaci niezależnych i dwieście scenek przerywnikowych, gwarantujących fabule należytą spójność. Warto zaznaczyć, iż autorzy przewidują obecność szeregu odmiennych zakończeń przygody.