autor: Marcin Cisowski
Przenikanie się świata muzyki i gier - nowatorska kampania reklamowa Fantastycznej Czwórki
Premiera filmu, jak i gry Fantastyczna Czwórka zbliża się wielkimi krokami. 20th Century Fox wraz z Marvel Studios przygotowują niespotykane dotychczas działania marketingowe, łączące w sobie siłę przekazu muzyki i gier video.
Premiera filmu, jak i gry Fantastyczna Czwórka zbliża się wielkimi krokami. 20th Century Fox wraz z Marvel Studios przygotowują niespotykane dotychczas działania marketingowe, łączące w sobie siłę przekazu muzyki i gier video.
Promocja tego oczekiwanego, wakacyjnego tytułu, który swoją premierę będzie miał 8 lipca zostanie wsparta m.in. przez grę video firmy Activision, ścieżkę dźwiękową od Wind-up Records, która być może zawierać będzie również ilustrację muzyczną z gry, figurki Marvela z Toy Biz Worldwide oraz klipy muzyczne i klipy z fragmentami z gry, rozważane jako bonus do wydania DVD z filmem.
Ciekawym etapem promocji jest również zaangażowanie czterech zespołów, które napiszą piosenki dla czterech głównych bohaterów tej produkcji. Do utworów zostaną również dołączone fragmenty gry i tak powstałe teledyski będą zwiastunami promocyjnymi Fantastycznej Czwórki od Activision, która na sklepowe półki trafi 28 czerwca.